محمد کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این برنامه ها در ادامه سفرهای وزرای دولت خدمتگزار به مناطق مختلف کشور و بر حسب نیازها و ضرورت های حوزه کشاورزی ملایر صورت می گیرد.
وی ادامه داد: در این سفر وزیر جهاد کشاورزی از طرح های در دست اقدام و قابل بهره برداری واحدهای تولیدی کشاورزی در حوزه های مختلف بازدید می کند.
نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم بازدید از مزارع نمونه مجهز به سیستم های آبیاری نوین و کارخانه سبزه پاک کنی مجهز به سیستم سورتینگ از دیگر برنامه های وزیر جهاد کشاورزی به ملایر عنوان کرد.
کاظمی با اشاره به ظرفیت های بالای ملایر در تولید محصولات کشاورزی گفت: این شهرستان استعداد و ظرفیت ویژه ای در تولید انگور، کشمش و دیگر محصولات کشاورزی دارد که کشمش به تنهایی بیش از نیمی از صادرات استان را به خود اختصاص داده است.
وی سفر وزیر جهاد کشاورزی به ملایر را منشا خیر و اثر دانست و ابراز امیدواری کرد: در سفر «محمود حجتی» وزیر جهاد کشاورزی به ملایر مشکلات حوزه کشاورزی این شهرستان رسیدگی و حل شود.
به گزارش ایرنا، فردا در سفر وزیر جهاد کشاورزی به ملایر یک واحد فرآوری کشمش در شهرک صنعتی مرویل و طرح آبیاری نوین در روستای آورزمان افتتاح می شود.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.