به گزارش ایرنا حسین ذوالفقاری روز سه شنبه در حاشیه آیین معارفه استاندار جدید همدان در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: در صورت لزوم مانور مشترک ایران و پاکستان صورت می پذیرد.
وی افزود: ایران رابطه راهبردی (استراتژیک) با دولت پاکستان دارد و بر این اساس به طور حتم در هماهنگی کامل با دولت پاکستان برای انجام مانور مشترک اقدام می شود.
معاون وزیر کشور با بیان اینکه روابط پاکستان با ایران رو به بهبود است ابراز امیدواری کرد: دولت پاکستان اجازه اقدام افرادی علیه امنیت ایران از داخل خاک اش را در آینده ندهد.
ذوالفقاری ادامه داد: با تلاش و پیگیری های صورت گرفته پنج تن از مرزبانان کشور آزاد شدند و پیگیری برای آزادی مابقی مرزبانان ادامه دارد.
وی درباره قاچاق مواد مخدر از مرز پاکستان به ایران نیز اظهار داشت: در بخشی از مرزهای کشورمان خلاهایی وجود دارد.
معاون وزیر کشور اضافه کرد: طبق مذاکره های صورت گرفته دولت پاکستان برای کنترل بیشتر باید با استفاده و تقویت ارتش این کشور، فاصله زیاد بین نیروهای مرزی را کاهش دهد.
ذوالفقاری ادامه داد: هم اینک هشتاد درصد مواد مخدر از مرز پاکستان وارد ایران می شود که باید نسبت به رفع این مشکل اقدام کرد.
در این آیین از پنج سال خدمات محمدناصر نیکبخت به عنوان استاندار پیشین همدان قدردانی و سید سعید شاهرخی به عنوان استاندار همدان معارفه شد.
سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در نشست چهارشنبه گذشته هیات دولت به عنوان استاندار جدید همدان معرفی شد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.