دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کودکان همدانی می توانند نمایش «تیستو سبز انگشتی» و« گور خر سیاه» را در مجتمع بوعلی سینا و «پرنسس و دزد دریایی» و «آسیاب به نوبت» را در مجتمع شهید آوینی تماشا کنند.
مریم کاظمی افزود: نمایش های « اژدها اولین حیوان خانگی» در تالار فجر، «اولیور توییست» در تالار مهدیه، «آدم برفی» در تالار فرهنگ و ارشاد اسلامی، «پاهای خانم هزار پا» در سینما فلسطین و «گیسوان در باد» کانون پرورش فکری روی صحنه می رود.
وی خاطرنشان کرد: نمایش های «دوباره»، «وارش» و «رویای درون کودک» نیز در محوطه مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی برای علاقه مندان اجرا می شود.
کاظمی با بیان اینکه در آیین گشایش جشنواره که روز گذشته برگزار شد، مردم همدان بسیار پرشور و اشتیاق حاضر شدند و امیدواریم اجرای نمایش ها نیز با استقبال خوبی روبرو شود.
بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار«کودک و حقوق اجتماعی و کودک و حقوق شهروندی» از 28 آبان ماه تا چهارم آذرماه به دبیری مریم کاظمی در شهر تاریخی همدان در حال برگزاری است.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.