به گزارش ایرنا حبیب الله موسوی بهار روز سه شنبه در آیین معارفه استاندار همدان اظهار داشت: خدمات گسترده نیکبخت به عنوان استاندار همدان در عرصه های مختلف زمینه توسعه و پیشرفت چشمگیر این استان در عرصه های ملی و فراملی را مهیا ساخت.
وی، اجرای شایسته مصوبات دولت های قبل، ساخت و سازهای زیربنایی، ارتقا سطح کسب و کار، ایجاد نیروگاه های خورشیدی، واگذاری طرح ها به بخش خصوصی، کسب رتبه نخست کاهش بیکاری در کشور، تبدیل لالجین به شهر جهانی سفال، تحول در هتل سازی و اقامت های بوم گردی و مدیریت منابع آبی، کشت های گلخانه ای و آبیاری های نوین را از مهمترین اقدام های نیکبخت در دوران حضورش در استان همدان عنوان کرد.
موسوی بهار بیان کرد: نیکبخت پنج سال تمام به دستگاه های اجرایی تاکید کرد که کفش سرمایه گذاران را جفت کنند و در جذب سرمایه گذار موفق بود.
وی با اشاره به انقلاب گسترده در حوزه بهداشت و درمان استان همدان با حمایت های نیکبخت در دوره استانداری همدان گفت: افزودن 800 تخت در استان با احداث بیمارستان قلب فرشچیان، ساخت بیمارستان روانپزشکی و عملیات احداث بیمارستان مرکز جامع سرطان از خدمات ماندگار در این استان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، عملیات احداث بیمارستان خصوصی بهار، اسدآباد و تویسرکان را از دیگر اقدام های فعلی حوزه بهداشت و درمان دانست و گفت: 318 طرح بهداشتی در سطح استان اجرایی شد که از این تعداد در یک سال و نیم گذشته 227 طرح به بهره برداری رسید تا در این زمینه رتبه نخست کشور را داشته باشیم.
وی، پشتیبانی نیکبخت از طرح نظام تحول سلامت، خرید و آماده سازی 5 مرکز سی تی اسکن برای راه اندازی در همدان و شهرستان های شمالی استان و رویدادهای اخیر و مهم بین المللی و جهانی در حوزه گردشگری را از دیگر خدمات ماندگار وی عنوان کرد.
در این آیین که با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور برگزار شد سید سعید شاهرخی به عنوان استاندار همدان معارفه و از زحمات پنج ساله محمد ناصر نیکبخت قدردانی شد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.