محمد مظهری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با 2 پیروزی پیاپی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هرگز اسیر غرور کاذب نخواهیم بود و معتقدیم در ابتدای راه موفقیت قرار داریم.
وی اضافه کرد: کادر فنی و بازیکنان با وجود مشکلات موجود نتایج خوبی کسب کرده اند و به مرور زمان شرایط، نتیجه گیری تیم نیز بهتر می شود.
مظهری بیان کرد: امسال تیمی منسجم، متحد و با تعصب دورهم جمع شده است و اگر مشکلات مالی به حداقل برسد به طور قطع نتایج بهتری را شاهد خواهیم بود.
وی افزود: ظرفیت و توان فنی تیم بسیار بالا است و می خواهیم تا نیم فصل بهترین جایگاه ممکن را در لیگ 2 کسب کنیم.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس همدان با قدردانی از حمایت همه جانبه هواداران این تیم گفت: حمایت آنها انگیزه مضاعف را به بازیکنان برای رسیدن به موفقیت تزریق کرده است و انتظار داریم فردا در مقابل پرسپولیس گناوه شاهد تشویق های مستمر و گرم آنها باشیم.

* استاندار جدید تفکر حرفه ای در فوتبال دارد
مظهری در ادامه با اشاره به انتخاب سیدسعید شاهرخی به عنوان استاندار جدید همدان گفت: وی تفکر حرفه ای در فوتبال دارد و سابقه اش در این رشته ورزشی گواه این ادعا است.
وی افزود: شاهرخی در مقطعی که در لرستان مسئولیت اجرایی داشت از تیم خیبر خرم آباد حمایت همه جانبه کرد و نظیر این حمایت ها در کارنامه مدیریت وی در شهرها و استان های مختلف کشور قابل مشاهده است.
سرپرست مدیرعاملی پاس خاطرنشان کرد: انتظار ما حمایت از تیم پاس است و از استاندار جدید دعوت می کنیم تا فردا نظاره گر بازی مقابل پرسپولیس گناوه از ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج باشد.
وی اضافه کرد: حضور مسئولان اجرایی در بازی های تیم پاس قوت قلبی برای بازیکنان و کادر فنی خواهد بود.
مظهری شرایط تیم پاس برای بازی فردا را بسیار مطلوب دانست و اظهار داشت: با وجود اینکه بازی سختی مقابل تیم دوم جدول لیگ 2 داریم اما تلاش ما برای کسب سه امتیاز خواهد بود.
پرسپولیس گناه در شرایطی با 12 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته که هنوز سه امتیاز بازی این تیم مقابل شهرداری فومن به دلیل حاضر نشدن تیم فومنی در جدول محاسبه نشده و با این برد نماینده گناوه تیم دوم گروه ب محسوب می شود.
پاس همدان نیز هم اینک با 10 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.