به گزارش ایرنا، در این دیدار که قرار است عصر امروز به میزبانی نماینده جنوب کشور برگزار شود، 2 تیم بخت خود را برای کسب پیروزی و فاصله گرفتن از قعر جدول آزمایش می کنند.
تیم های ایران جوان و شهردای همدان تاکنون با وجود سعی لازم موفق به کسب نتایج درخشان نشده اند و با بیشترین باخت در قعر جدول قرار گرفته اند.
شرایط حساس 2 تیم در جدول رده بندی باعث شده تا امروز فقط برای برد به میدان بروند تا ضمن جدایی از انتهای جدول، فاصله خود را با تیم های بالاتر نزدیک کنند.

* شهرداری امیدوار به میانه های جدول
تیم شهرداری همدان در بازی امروز اگرچه شرایط سختی در پیش دارد اما در صورت پیروزی می تواند تا میانه های جدول رده بندی صعود کند.
شاگردان بابک صمدیان با پیروزی دلچسب هفته گذشته برابر فولاد نوین اهواز حالا با انگیزه بهتر به مصاف ایران جوان بوشهر می روند.
تیم تحت هدایت این سرمربی در هفته های اخیر باخت های متعددی را کسب کرد تا نتواند در جمع بالانشین ها قرار بگیرد اما اگر امروز شاهد پیروزی این تیم باشیم، شاید تا رده هفتم جدول صعود کند.
شهرداری هم اکنون با هشت امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته و علاوه بر نیاز مبرم به پیروزی در دیدار امروز، نیم نگاهی هم باید به نتایج سایر حریفان پایین جدولی داشته باشد.

* برای پیروزی مایه بگذارید
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در آخرین تمرین تیم شهرداری قبل از عزیمت به بوشهر گفت: پیروزی جانانه این تیم برابر فولاد نوین اهواز در هفته گذشته دلچسب بود و در این دیدار با وجود اینکه تیم 10 نفری شد، نتیجه خوبی کسب شد.
سعید خوشبخت افزود: همه بازیکنان در این دیدار جنگیدند و نتیجه بسیار مطلوبی حاصل شد و انتظار داریم در بازی مقابل ایران جوان نیز این چنین باشند.
وی بیان کرد: شهرداری توان رسیدن به جمع مدعیان را دارد و امیدوارم دست پر از بوشهر بازگردند.

* کار سختی در پیش داریم
بابک صمدیان سرمربی تیم شهرداری همدان نیز پیرامون بازی امروز تیمش گفت: بازی سختی در پیش داریم و هر 2 تیم برای پیروزی به میدان می آیند.
وی افزود: متاسفانه در این بازی هم چند بازیکن را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم و با این شرایط سخت باید به میدان برویم.
وی اضافه کرد: با این حال تمرین خوبی را طی هفته گذشته انجام داده ایم و ضمن شناخت نسبی از شرایط تیم حریف به میدان می رویم.
صمدیان خاطرنشان کرد: انتظار داشتیم ساعت بازی جلوتر باشد تا به تاریکی و زیر نور ورزشگاه نیازی نباشد اما توجهی به این مهم نشد.
وی اظهار داشت: تیم ما هفته قبل نتایج مطلوبی را کسب کرد و می خواهیم به نوار موفقیت خود ادامه دهیم.
دیدار 2 تیم شهرداری همدان و ایران جوان بوشهر از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه شهید بهشتی شهر بوشهر آغاز می شود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.