یاسر نانکلی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح تدبیر عنوان طرحی است که در سال‌های اخیر در رابطه با چگونگی تنظیم برنامه عمل به مدیران مدارس ابتدایی ابلاغ شده است.
وی اظهار داشت: تا قبل از ابلاغ این طرح به مدیران مقطع دبستان، نگارش و تنظیم برنامه عمل و تقویم اجرایی براساس سلایق شخصی و محدودیت‌های زیاد انجام می‌گرفت.
نانکلی عنوان کرد: 165 هزار دانش آموز در سال تحصیلی 98-97 در مقطع ابتدایی در مدارس استان تحصیل می کنند که باید تحت پوشش این طرح قرار بگیرند.
وی افزود: پاسخ به نیازها و انتظارات دانش آموزان یکی از مفاهیم جدی است که باید در مدیریت مدارس به آن توجه شود و تلاش برای جلب رضایت دانش آموزان و تاکید بر یادگیری، اتلاف منابع را کاهش می دهد.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش همدان اظهار داشت: میل به ارتقای کیفیت و توانمندی مدارس باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.
نانکلی تاکید کرد: معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با ابلاغ این طرح به مدارس توانست، برنامه‌ریزی مدیران مدارس را با هم یکپارچه کرده و طرحی را برای کلیه مدارس ابتدایی سراسر کشور با یک قالب خاص فراهم کند.
وی ادامه داد: ثبت طرح تدبیر ابتدایی در سامانه همگام یکی از دستورالعمل‌های ضروری به مدیران مدارس است و مدیران مدارس ابتدایی همچون دولتی، هیات امنایی و غیر انتفاعی باید طرح تدبیر خود را در «سامانه همگام» ثبت کرده و از مزایای ثبت در این سامانه استفاده کنند.
گفتنی است در سال تحصیلی 98-97 نزدیک به 287 هزار دانش آموز در مدارس استان همدان تحصیلی می کنند.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.