به گزارش ایرنا، محمد ناصر نیکبخت در نشست خبری چهلمین اجلاس جهانی گردشگری افزود: حضور 80 تن از اعضای اجلاس جهانی گردشگری در همدان ظرفیت های بالای این اجلاس را نشان می دهد.
وی اظهار داشت: بخش خصوصی استان همچون شرکت سیاحتی علیصدر، دهکده گردشگری گنجنامه و جامعه هتل داران در برگزاری این اجلاس تلاش زیادی کردند.
نیکبخت عنوان کرد: خبرنگاران و رسانه های استان و خانه مطبوعات در کنار رسانه ملی تلاش افزونی در انعکاس خبری این اجلاس داشتند که جای تقدیر دارد.
وی تاکید کرد: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران نرخ بیکاری همدان در تابستان امسال 6،5 درصد شد و پایین ترین نرخ بیکاری کشور را به خود اختصاص داد که این امر حاصل توسعه گردشگری استان ارزیابی می شود.
استاندار همدان ادامه داد: در 6 ماهه نخست امسال چهار هزار و 200 میلیارد ریال مبل و منبت در استان همدان فروش رفت که این از توسعه استان همدان نشان می دهد.
وی افزود: 12 زیرساخت بزرگ در همدان پی ریزی شد که 6 زیرساخت در پنج سال اخیر اجرا شده است و اعتدال، توسعه و پیشرفت استان کمک همه مسئولان، مردم و دستندرکاران را می طلبد.
نیکبخت عنوان کرد: رویداد همدان 2018 و چهلمین اجلاس جهانی گردشگری در کنار میزبانی از جشنواره تئاتر کودوک و نوجوان حاکی از ظرفیت بالای استان همدان در میزبانی از برنامه های بین المللی است.
چهلمین اجلاس جهانی گردشگری از دوشنبه 21 آبان با حضور دبیر کل سازمان جهانی گردشگری و اعضای آن در سالن شهدای استانداری همدان در حال برگزاری است.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.