سهراب کلوندی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه رونق گردشگری این استان در گرو افزایش پروازها و راه اندازی پروازهای داخلی و خارجی است افزود: پرواز همدان مشهد به مدت سه ماه به دلیل لغو شرکت چارتر کننده تعطیل بود.
وی ادامه داد: پرواز کنونی همدان - مشهد با انعقاد قرارداد با شرکت قشم ایر راه اندازی شد و آژانس های گردشگری در استمرار و تداوم این پرواز ها نقش دارند.
کلوندی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی از طریق شرکت های هواپیمایی و آژانس های گردشگری در توسعه پروازها تاثیرگذار است افزود: برقراری و افزایش پروازها یکی از مواردی است که می تواند استان را در رسیدن به این اهداف یاری کند.
وی با بیان اینکه فرودگاه همدان همه شرایط لازم برای انجام پروازهای بزرگ و کوچک را دارد افزود: در حال حاضر هفته ای 2 پرواز در روزهای دوشنبه و پنجشنبه به صورت رفت و برگشت از همدان به مشهد و بالعکس انجام می شود.
کلوندی افزود: مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه ماهانه حدود 250 پرواز تفریحی، آموزشی و امدادی در فرودگاه همدان انجام می شود ابراز امیدواری کرد با وجود اینکه فرودگاه همدان زیرساخت‌های لازم برای ورود هواپیماهای پهن پیکر را دارد این پروازها از فرودگاه همدان بیشتر شود.
گفتنی است، فرودگاه بین المللی همدان در 5 کیلومتری شمال شهر همدان قرار دارد و مجهز به سیستم های کمک ناوبری VOR/DME و NDB است.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.