به گزارش ایرنا سعید کتابی روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز شهرستان ملایر اظهار داشت: بر لزوم برگزاری هر چه بهتر اجلاس سراسری نماز در این شهرستان تاکید کرد و گفت: همه باید همت کنیم نماز را در جایگاه واقعی خود تبیین کرده و به جوانان بشناسانیم.
وی ادامه داد: اقامه نماز در دین مبین اسلام یکی از بهترین و والاترین فریضه‌ ها است که باید برای توسعه این فرهنگ تلاش کنیم.
معاون فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه فریضه اقامه نماز اگر در مساجد و همراه با جماعت برگزار شود، اجر بیشتری دارد افزود: در حوزه اجتماعی نیز برپایی مستمر نماز در مساجد، دستگاه های اجرایی، مدارس و دانشگاه ها و اماکن مختلف دارای آثار مطلوب و اثرگذاری است.
کتابی با اشاره به برگزاری چندین ساله اجلاس سراسری نماز در کشور بیان کرد: این اجلاس در ملایر نیز با کیفیت خوبی برگزار می شود که در این راستا برای تقویت اعتقادات و ارزش‌ها در کانون خانواده و مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید گام برداریم.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به اینکه این اجلاس شهرستانی است از مدیران دستگاه های اجرایی خواست: علاوه بر همکاری و تعامل لازم برای برگزاری هر چه بهتر این اجلاس، حضور گسترده‌ ای در این آیین داشته باشند.
کتابی خواستار فضاسازی محیطی در سطح شهر شد و افزود: باید در سطح مدارس، دانشگاه‌ ها و مکان های مختلف سطح شهرستان فضاسازی و اطلاع‌ رسانی مناسبی با موضوع نماز و همچنین دعوت عمومی برای حضور در این اجلاس انجام شود.
امام‌ جمعه ملایر نیز با بیان اینکه نماز در آموزه‌ های دینی ما به‌ عنوان ستون دین معرفی‌ شده است گفت: به طور قطع با تقویت ستون دین، دشمنان این مرز و بوم و دشمنان اسلام هرگز نمی توانند آسیبی به ما بزنند.
حجت الاسلام محمدباقر برقراری ضمن تاکید بر هر چه باشکوه‌ تر برگزار شدن این اجلاس بیان کرد: در این اجلاس قشر جوان و نوجوان باید حضور حداکثری داشته باشند تا بتوان اهمیت نماز را به مخاطبان انتقال داد.
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام تبلیغات منفی گسترده‌ ای را علیه اسلام به ویژه ایران به‌ عنوان کشوری که مذهب شیعه دارد، انجام می ‌دهند ادامه داد: مردم ما در این شرایط آگاه و بیدار هستند و هرگز فریب دشمنان را نمی‌ خورند.
امام جمعه ملایر خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: در محیط کاری و اداری به نماز اول وقت و جماعت پایبند باشید، در مقابل ارباب رجوع را نیز تکریم کنید و هرگز بهانه دست دشمنان ندهید.
حجت الاسلام برقراری افزود: هر اندازه در برپایی نماز اول وقت و همراه با جماعت کار بیشتری صورت گیرد، به طور قطع آسیب‌های اجتماعی کمتری را در جامعه شاهد خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، اجلاس نماز روز سه‌ شنبه 29 آبانماه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر برگزار می شود.
2087/7528
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.