سرهنگ رضا عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 2 میلیون و 200 هزار تردد از روز سه شنبه هفته گذشته تا صبح شنبه هفته جاری از جاده های این استان صورت گرفت.
وی اضافه کرد: افزایش تردد منجر به شکل گیری ترافیک 40 کیلومتری در همدان شد در حالیکه برای پیشگیری از افزوده شدن به ترافیک خودروها، فعالیت عوارضی آزاد راه همدان - ساوه به مدت چهار ساعت تعطیل شد.
رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: کنارگذر همدان به طول 25 کیلومتر از پلیس راه جاده همدان - تهران آغاز شده و این جاده را به همدان - کرمانشاه وصل می کند.
سرهنگ عزیزی اضافه کرد: بخشی از این کنارگذر تا نزدیکی غارعلیصدر تکمیل شده و مابقی طرح زیرسازی و ساخت پل صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: طرح کنار گذر همدان در سال 79 تهیه و مصوب شده و در صورت تکمیل آن نیز پاسخگوی میزان خودروهای عبوری نیست.
رئیس پلیس راه استان همدان توصیه کرد: برای ایمن کردن مسیر شاغلان عرصه حمل و نقل و مسافران این کنارگذر باید به صورت سه باند رفت و سه باند برگشت باشد.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: هم اینک این کنارگذر به صورت یک باند رفت و یک باند برگشت در حال اجرا است و در صورت اتمام طرح، پلیس راه اجازه بهره برداری از آن را نمی دهد.
وی توضیح داد: چگونه می توان خودروهای عبوری از چهار باند آزاد راه و جاده همدان - رزن را در یک کنار گذر جا داده و انتظار وقوع حادثه را هم نداشت.
رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: در صورت بهره برداری از کنار گذر همدان به شکل کنونی باید از این پس شاهد تصادفات بیشتر باشیم.
سرهنگ عزیزی اضافه کرد: مشکلات این کنارگذر به مسئولان و متولیان در شورای ترافیک اطلاع رسانی شده و آنها نیز نامه نگاری و مکاتبات لازم را انجام داده اند.
به گزارش ایرنا، طرح کنارگذر غربی همدان از پایگاه پلیس راه مستقر در جاده همدان - تهران آغاز شده و تا بعد از سه راهی صالح آباد و پاسگاه شهید زارعی ادامه دارد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.