محمد مددی روز شنبه در دیدار رئیس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان همدان با وی به مناسبت 18 آبان روز ملی کیفیت، اظهار داشت: کیفیت به رونق اشتغال، اقتصاد، صنعت و صادرات تاثیر مستقیم می گذارد و گره گشای بسیاری از مشکلات کشور است.
وی با اشاره به نفوذ عمقی کیفیت در واحدهای صنعتی و تولیدی همدان گفت: کالاهای تولید شده در این واحدها به لحاظ بهره مندی از استاندارد و کیفیت بالا با ذائقه و سلیقه مردم جور است.
مدیرکل استاندارد همدان افزود: بسیاری از محصولات تولید شده در این استان صادراتی و در بازارهای جهانی صاحب نام هستند و به طور حتم مورد استقبال مصرف کنندگان داخلی نیز قرار می گیرند.
مددی با اشاره به حمایت استاندارد از واحدهای تولیدی و صنعتی با کیفیت گفت: چتر حمایتی استاندارد بر سر کیفیت سازان استان همدان همواره گسترده می ماند.
وی اظهار داشت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، ضریب نفوذ استاندارد در تولید کالاهای مشمول استاندارد اجباری همدان بالاتر از میانگین کشوری است.
مدیرکل استاندارد همدان به تشریح بخشی از موفقیت های این اداره کل پرداخت و خاطرنشان کرد: با تلاش کارکنان، همراهی و تعامل واحدهای تولیدی به عنوان دستگاه برتر در امور زیربنایی و در ارزیابی شاخص های بومی و اختصاصی به عنوان دستگاه دوم استان و همچنین در مقوله اقتصاد مقاومتی در جمع دستگاه های برتر همدان قرار گرفتیم.
مددی با اشاره به تقویت و توسعه قانون استاندارد در دولت تدبیر و امید گفت: با تصویب این قانون بسیاری از موانع موجود برداشته و بر هم افزایی دستگاه های فرابخشی تاکید شد.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.