به گزارش ایرنا، محمد کاظمی روز شنبه در بازدید از چند روستای ملایر در جمع مردم اظهار داشت: دولت دونالد ترامپ بحران سازترین دولت تاریخ آمریکا است که از ابتدای استقرارش تاکنون به دنبال آتش افروزی و ایجاد مشکل برای سایر کشورها بوده است.
وی اتحاد شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان را نتیجه اراده ننگین حکام این کشورها دانست و افزود: عبور از شرایط کنونی در گرو حفظ وحدت ملی، انسجام و تلاش مضاعف است.
نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم بر لزوم ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های آمریکا تاکید و بیان کرد: وحدت و همدلی در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ضامن توفیق کشور در کارزار اقتصادی و سیاسی پیش رو است.
کاظمی تدابیر دولت برای گذر از شرایط کنونی کشور را موثر و راهگشا دانست و گفت: طی 40 سال گذشته دشمنان با تمامی ترفندها و توطئه ها علیه ملت ایران ناکام بودند و این نشانه ایستادگی و حقانیت مردم ایران است.
وی با انتقاد از ضعف نهادهای بین المللی بویژه سازمان ملل متحد در برابر فشارهای آمریکا، لزوم حساسیت مراجع جهانی به رای دیوان لاهه علیه آمریکا را ضروری دانست.
عضو فراکسیون امید مجلس دهم تاکید کرد: با همدلی و همراهی می توانیم ابهت پوشالی آمریکا را در هم بشکنیم، چنانچه در 40 سال از عمر انقلاب این را به اثبات رسانده ایم.
کاظمی خاطرنشان کرد: با وجود همه تهدیدها و تحریم‌های استکبار جهانی و ایادی آن، انقلاب اسلامی امروز 40 ساله شده است و مردم به این نظام و آرمان‌های آن همچنان وفادار هستند.
وی ادامه داد: به طور قطع اگر قصور و‌ کوتاهی وجود دارد، از سوی مسئولان است و باید از مردم عذر خواهی کنیم.
کاظمی حضور همیشگی مردم را ضامن دوام و بقای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: باید با عزم جدی برای رفع مشکلات مردم بویژه در مناطق روستایی و عمران و توسعه روستاها گام برداریم.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عمران روستاها را نخستین گام در توسعه کشور و از تاثیرگذارترین شاخص های اقتدار و ثبات سیاسی و اقتصادی برشمرد و بر شتاب گیری این روند تاکید کرد.
کاظمی آبرسانی، گازرسانی، بهسازی و توسعه راه های روستایی، بهداشت و درمان و دهها اقدام دیگر را از جمله خدمات ارایه شده در روستاها عنوان کرد و افزود: با تعامل بیشتر تمامی دستگاه های اجرایی بستر خدمت در روستاهای این شهرستان بیش از گذشته فراهم می شود.
به گزارش ایرنا، نماینده مردم ملایر در مجلس همراه با تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان از چند روستای بخش سامن و مرکزی بازدید کردند و از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته و مسایل و مشکلات این روستاها قرار گرفت.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.