به گزارش ایرنا، بهروز رحیمی روز شنبه در نشست اعضای شورای مدیران بیمارستان های دانشگاه استان همدان بیان کرد: داروها و ملزومات مصرفی پزشکی حیاتی و راهبردی، با مدیریت درست و اصولی باید در اولویت خرید باشد.
وی تاکید کرد: باید هنگام خرید به تاریخ مصرف و نوع استفاده از داروهای اساسی و راهبردی در بیمارستان ها دقت بیشتری کرد تا طبق نیاز داور تامین شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هنگام خرید در انتخاب شرکت های طرف معامله با این دانشگاه نیز باید توجه لازم صوت گیرد.
رحیمی ادامه داد: همکاری و همدلی 2 طرف معامله امری بدیهی است و شرکت هایی که در این شرایط با دانشگاه علوم پزشکی همکاری بیشتری دارند در اولویت قرار گیرند.
وی بر استفاده صحیح و اصولی از اوراق خزانه اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: اوراق خزانه اسلامی و اوراق تسویه می تواند روند خوبی را در پرداخت های غیر نقدی ایجاد کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تجهیز کلینیک ها و مراکز غربالگری در دستور کار است و به زودی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعتبار مطلوبی را برای تامین تجهیزات این مراکز اختصاص می دهد.
رحیمی افزود: حمایت از سازمان های مردم نهاد می تواند منجر به بالا رفتن مشارکت اجتماعی و مسئولیت پذیری جامعه شود.
وی اضافه کرد: در این راستا باید توجه ویژه ای به ظرفیت مجمع خیران سلامت این استان شود و این مجمع را به عنوان یک فرصت و توان بالقوه درهم افزایی مجموعه های بهداشتی و درمانی بشناسیم.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.