حبیب الله موسوی بهار روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا بیان کرد: بهره برداری از هشت کلینیک ویژه در همدان از مصوبات طرح تحول سلامت است.
وی اضافه کرد: در این راستا شماری از کلینیک ها در بهار، اسدآباد، رزن، کبودراهنگ بهره برداری شده و در مابقی شهرستان ها در حال تکمیل است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: کلینیک ویژه و تخصصی شهر همدان در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و با هزینه کرد 100 میلیارد ریال بهره برداری شد.
موسوی بهار با بیان اینکه برای تجهیز این کلینیک 20 میلیارد ریال هزینه شده است گفت: کلینیک ویژه شهر همدان دارای 48 مطب، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه و بخش دندان پزشکی با 10 یونیت است.
وی احتمال داد: تجهیزات مورد نیاز تصویربرداری پزشکی هسته ای به زودی در کلینیک ویژه و تخصصی «امید» همدان مستقر شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: ساخت کلینیک ویژه با ساختمان و تجهیزات مناسب یکی از آرزوهای دانشگاه های علوم پزشکی است که این مطالبه با همکاری مسئولان در همدان محقق شد.
موسوی بهار یادآوری کرد: پیشتر کلینیک های ویژه در مکان های نامربوط و خالی از سکنه مستقر می شدند و در همدان کلینیک ابتدا در خیابان پاستور سپس شیخ الرئیس و چند کلینیک دیگر مستقربود.
وی افزود: با توجه به تجمیعی بودن خدمات در این مرکز، نیازمند به مراجعه بیمار به سایر مراکز برای دریافت سایر خدمات پزشکی نیست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: کلینیک شیخ الرئیس هفته گذشته تخلیه و کلینیک مباشر هم تعطیل و تجهیزات و نیروهای مستقر در این مراکز به کلینیک تخصصی امید منتقل شدند.
موسوی بهار ادامه داد: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید در حدفاصل میدان فلسطین و امامزاده عبدالله و در مجاورت رستوران پیام مستقر است و شهروندان برای درمان می توانند به این مرکز مراجعه کنند.
طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی همدان شامل هشت کلینیک ویژه، هشت دستگاه ال دی آر و ساخت سه مرکز سرطان بود که این طرح ها بهره برداری شده یا در حال اتمام است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.