به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در آیین معارفه مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: صهینیوست ها برای پیشگیری از نفوذ فرزندان حزب الله و حفاظت از خود اقدام به کشیدن دیوار بزرگ و حصاری دور خودشان کردند.
وی اضافه کرد: باید از رژیم غاصب صهیونیسم پرسید که شما که می خواستید نیل تا فرات را بگیرید، پس چرا دیوار دور خود کشیدید؟ 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: شاید برخی از بین رفتن رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده را جدی نگرفته باشند اما آنها برای خود روز شمار نصب کردند.
حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس موجودیت خود را در اضمحلال می بیند همچنین در برابر حزب الله خود را ضعیف و ذلیل می داند بنابراین باید شاکر این یک نعمت بود.
وی گفت: با توجه به قرار گرفتن در 40 سالگی انقلاب لازم است توفیقات انقلاب و علل دست یابی به این توفیق ها برای مردم بازگو شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: انقلاب اسلامی در عمر 40 ساله خود با فراز و نشیب هایی همراه بوده اما همچنان شعار «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» ماندگار است.
حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر اینکه باید نعمت انقلاب و ولایت را بدانیم اظهار داشت: تمامی داشته های انقلاب به واسطه الطاف خداوند است بنابراین باید از منیت دوری کرد.
وی بیان کرد: شکر نعمت وجود انقلاب اسلامی یکی از مهمترین مولفه ها و عُنصر اصلی ماندگاری و حفظ این انقلاب است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: انقلاب مرده و بی خاصیت دشمنی هم ندارد اما دشمنی با انقلاب اسلامی به علت پویایی و زنده بودن آن است.
حجت الاسلام حاجی صادقی اضافه کرد: با توجه به وجود دشمن، تداوم انقلاب نیازمند محافظ و پاسدارانی است که با فداکاری برای دفاع از انقلاب مجاهدانه تلاش کنند و پاسداری از اسلام به عنوان موتور محرک انقلاب را ارزش و نعمت بدانند.
وی بیان کرد: شُکر نعمت وجودی انقلاب تلاش برای ماندگاری آن است؛ بنابراین باید هر فردی سهم خود را در ماندگاری انقلاب ایفا کرده و با شناخت عناصر ماندگاری انقلاب برای تقویت آنها تلاش کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عناصر ماندگاری انقلاب را شامل چهار رکن دانست و افزود: اسلام، ولایت، حضور و پشتیبانی مردم و روحیه استکبار ستیزی، ارکان اصلی انقلاب هستند.
حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر اینکه دشمن درصدد تضعیف روحیه استکبار ستیزی است، گفت: برخی اسلام را صلح مطلق با همه تفسیر می کنند در حالیکه اسلام در مواجهه با کفار سرسخت و شدید است.
وی ادامه داد: با وجود تلاش دشمن برای تضعیف روحیه استکبار ستیزی اما راهپیمایی باشکوه 13آبان امسال موید تقویت روحیه استکبار ستیزی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهارداشت: انقلاب اسلامی نسبت به گذشته به مثابه تولد اسلام ناب بود اما نسبت به آینده هم وظیفه آماده کردن جهان برای ظهور را دارد.
حجت الاسلام حاجی صادقی تولی و تبری را دو شرط ظهور دانست و افزود: هر چند علایم ظهور دست انسان نیست اما باید شرایط ظهور منجی بشریت را فراهم کند.
وی تبری را استکبار ستیزی و ایستادگی در برابر حاکمیت غیر الهی دانست و انقلاب اسلامی را پرچمدار ایستادگی و شناساندن حکومت های ظالم به مردم جهان برشمرد.
به گزارش ایرنا، در این آیین حجت الاسلام حسین علیّ به عنوان مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان معرفی شد و از زحمات حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی تقدیر به عمل آمد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.