به گزارش ایرنا، آحاد مردم عاشورایی و انقلابی ملایر بویژه نسل جوان، دانشجویان و دانش آموزان فهیم و دشمن ستیز با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی سراسری 13 آبان ماه، استکبارستیزی خود را در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام کردند.
در این راهپیمایی باشکوه که از میدان امام خمینی(ره) ملایر و از ساعت های اولیه صبح آغاز و تا میدان آزادگان این شهر ادامه یافت، شعار «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسراییل» طنین انداز شد و انزجار خود را علیه هیات حاکم جنایتکار و پیمان شکن کاخ سفید فریاد زدند.
راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته هایی و سر دادن شعارهایی همچون «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «مرگ بر اسراییل»، «سیزدهم آبانماه، یوم الله، یوم الله»،«مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «ما همه با هم هستیم»، «لبیک یا خامنه ای، لبیک یا امام(ره) است» و «آمریکا، امّ الفساد قرن است» 40 سال مقاومت، ایستادگی و صلابت سرافرازانه خود را به رخ دنیا کشیدند.
دانش آموزان و دانشجویان ملایری در این راهپیمایی عظیم خود استبکارستیزی را که یکی از شاخصه های انقلاب اسلامی است، هرگز محدود به زمان خاصی ندانستند و اعلام کردند کماکان با عمل به وظیفه دینی و انقلابی خود، این مبارزه مقدس را تا نابودی کامل نظام سلطه و خوی استکباری دولت سلطه جو و استعمارگر آمریکا به عنوان کاملترین مصداق استکبار، ادامه می دهند.
در این راهپیمایی باشکوه اقشار مختلف مردم، جوانان، نوجوانان، خانواده های معظم شهدا، طلاب و روحانیان، دانشگاهیان و دانشجویان، ورزشکاران، زنان و کودکان و جمع کثیری از مسئولان دستگاه های اجرایی حضور داشتند و حمایت و پشتیبانی خود را از نظام، انقلاب و دولت اعلام کردند.
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر در حاشیه راهپیمایی 13 آبان گفت: در این روز شماری از جوانان آگاه و بیدار دل این آب و خاک، هیمنه و وجهه استکباری شیطان بزرگ آمریکا را یکبار و برای همیشه در هم شکستند.
باب الله فتحی با بیان اینکه در 13 آبان جوانان صفحه درخشان دیگری از تاریخ استقلال خواهی و آزادگی این مرز و بوم را ورق زدند، افزود: این روز رخدادی تاریخ ساز در تاریخ جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: در تمامی سال ها فراز و فرودهای تحولات انقلاب شکوهمند اسلامی همواره این رخداد پاس داشته شد و مردم ایران با حضور دشمن شکن خود، آمریکا و ایادی استکباری آن را از این آب و خاک مایوس ساختند.
فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: سیزدهم آبان ماه امسال و حضور ارزنده مردم در راهپیمایی شکوهمند این روز، جلوه و نمود افزون تری در تقویت امید جبهه آزادگان و یاس آفرینی در دل دشمنان این آب و خاک و در راس آنها، آمریکا دارد.
فتحی خاطرنشان کرد: دژخیمی دیرینه که در آخرین دشمنی بارز و خلاف موازین قانونی و عرف بین المللی، به صورت یکجانبه، از توافق بین المللی برجام خارج و به منظور ایجاد انشقاق در صفوف مستحکم مردم و مسئولان، دولت و ملت ما را هدف تحریم های غیر قانونی قرار داده است.
وی تاکید کرد: به طور قطع این دشمنی ها تاثیری بر اراده و ایستادگی مردم ایران ندارد و ملت ما با حضور پر شور و حماسی خود در راهپیمایی سیزدهم آبانماه، شکست توطئه ها و نقشه های شیطانی استکبار جهانی را به منصه ظهور رساندند.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.