فرهاد فراهانی شامگاه شنبه در نشست اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: مسئولان دانشکده پزشکی درصدد بهره گیری از فناوری روز، روش های نوین آموزشی و پژوهشی، استقرار استانداردهای اعتباربخشی، ارتقا و تضمین کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی در حوزه تربیت دانش آموختگان متعهد و توانمند برای دستیابی به این هدف هستند.
وی افزود: قرار است تیمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مدیر ای.دی.سی از دانشکده‌ پزشکی همدان بازدید کرده که می تواند اعتبار بالایی برای دانشگاه علوم پزشکی همدان به ارمغان آورد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: اعتباربخشی بین‌المللی از چند ماه گذشته شروع شده و این بازدید فرصتی برای اعتباربخشی به رشته پزشکی است.
فراهانی ادامه داد: دانشکده پزشکی به عنوان یکی از مراکز آموزشی و پژوهشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی همدان در راستای اجرا و تحقق سیاست‌ها و اهداف کلان نظام سلامت، تامین اهداف توسعه پایدار، حفظ و ارتقای سلامت جامعه فعالیت می کنند.
وی افزود: این دانشکده اهتمام دارد با بهره ‌گیری از اساتید مجرب، فرهیخته و کارکنان متعهد امر آموزش، پژوهش و تربیت دانش آموختگان و ارایه دهندگان خدمات سلامت در مقاطع عمومی و تخصصی را میسر سازد.
رئیس دانشکده پزشکی همدان نیز بیان کرد: دانشگاه از این اعتباربخشی برای آگاهی از نقاط ضعف و رفع آنها بهره می گیرد.
مژگان ممانی افزود: در این راستا دانشکده پزشکی با اولویت قرار دادن حقوق دانشجویان و گیرندگان خدمت، رعایت ارزش های متعالی دین مبین اسلام و اصول اخلاق پزشکی را ضروری می داند.
وی اضافه کرد: این دانشگاه می کوشد با سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت ، توسعه و ارتقای فرایندهای آموزشی و پژوهشی، بهره گیری از دستاوردهای نوین پزشکی و افزایش توان علمی خود علاوه بر رفع مسایل و مشکلات بهداشتی و درمانی برای ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی همت کند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.