حسین محب اهری روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کودکان استان همدان چند قدم از کودکان دیگر نقاط کشور جلو ترهستند و مفاهیم هنر و تئاتر را بهتر درک می کنند.
وی افزود: کودکان همدان دید بازتری نسبت به بقیه کودکان دارند و این از برکات برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در این شهر است.
محب اهری با بیان اینکه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به میزبانی همدان هر سال پیشرفت های خوبی داشته و با روند رو به رشدی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: کودکان دیگر مناطق ایران از وجود چنین برنامه ای محروم هستند و کودکان همدانی باید قدر جشنواره را بدانند.
این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه در هر دوره شاهد گسترش کمی و کیفی بخش های اصلی و جنبی جشنواره هستیم یادآوری کرد: همدان میزبان شایسته ای برای جشنواره تئاتر کودک است و به همت مسئولان امسال حفظ و رعایت حقوق اجتماعی و شهروندی کودکان را سرلوحه کار خود قرار داده است.
حسین محب اهری سال هاست به عنوان بازیگر در آثار سینمایی و تلویزیونی بازی می کند. دهه شصتی ها این بازیگر را با برنامه نمایشی مبصر چهار ساله کلاس می شناسند، اما او در آثاری مانند محله بهداشت، سربداران، باجناق ها، چاق و لاغر، پایتخت، معمای شاه، اسپاگتی در هشت دقیقه، وقتی همه خواب بودیم، پسر آدم دخترحوا و. . . بازی کرده است.
بیست و پنجمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان با شعار«کودک و حقوق اجتماعی» به دبیری مریم کاظمی از 28 آبان تا چهارم آذر ماه امسال به میزبانی همدان برگزار می شود.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.