محمد پورداود روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فردا دانش آموزان استان به همراه معلمان، مربیان و مسئولان مدارس ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در راهپیمایی 13 آبان حضور می یابند.
وی اظهار داشت: امسال در شرایطی به استقبال 13 آبان می رویم که دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی همچنان به دنبال تحریم و تهدید هستند.
پورداود عنوان کرد: 13 آبان، روز تجلی ارزش‌های انقلاب اسلامی و یادآور حرکت خروشان جوانان متعهد، انقلابی و آگاهی است که در کنار تحصیل علم به مبارزه با استبداد و استکبار پرداختند.
وی ادامه داد: بدون تردید حوادث مهمی که در این روز تاریخی به وقوع پیوست، در راستای استکبارستیزی و ایستادگی در مقابل استبداد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تبعید امام خمینی (ره) به واسطه ایستادگی مقابل فساد رژیم طاغوت در سال 1343و شهادت جمعی از دانش‌آموزان کشورمان در 13 آبان سال 1357 در راه مبارزه با استبداد و ظلم بود که دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره) در سال 1358 با اقدام تاریخی خود این راه پرافتخار را تکمیل کردند.
وی افزود: امروز در حالی به استقبال 13 آبان می رویم که چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را پیش رو داریم، انقلابی که دانش‌آموزان نقش مهمی در پاسداری از ارزش های آن و بالندگی و شکوفایی میهن عزیزمان داشته اند و با آگاهی و هوشیاری در جهت تعالی نظام اسلامی گام برداشته اند.
پورداود اظهار داشت: بدون تردید استکبار ستیزی از مهم ترین پیام های 13 آبان است؛ استکباری که امروز نیز با توسل به همان ابزارها و شیوه های همیشگی خود یعنی تهدید، تحریم و فشار اقتصادی، منافع ملی ما و نظام را هدف قرار داده است.
وی اضافه کرد: فردا فرهنگیان شریف و دانش‌آموزان عزیز استان همگام با سیل خروشان ملت با حضور گسترده در مراسم راهپیمایی 13 آبان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز می کنند.
287 هزار دانش آموز در مدارس استان تحصیل می کنند.
2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.