حامد صیفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی کشور 23 تا 25 ماه جاری در شهرستان قصرشیرین برگزار می شود.
وی اضافه کرد: ترکیب تیم منتخب همدان اعزامی به این رقابت ها را میثم فیروزآبادی در وزن 57 کیلوگرم، رضا اسدی در وزن 61 کیلوگرم، مرتضی فرزین فر در وزن 65 کیلوگرم، حسن قاسمی در وزن 70 کیلوگرم و مسعود کمروند در وزن 74 کیلوگرم تشکیل می دهند.
صیفی بیان کرد: در وزن 79 کیلوگرم عباس یزدانی، وزن 86 کیلوگرم علیرضا کریمی، وزن 92 کیلوگرم وحید شاه محمدی، وزن 97 کیلوگرم دانیال شریعتی نیا و در وزن 125 کیلوگرم مهران میرزایی دیگر کشتی گیران تیم منتخب همدان هستند.
وی خاطرنشان کرد: اسامی 2 کشتی گیر ذخیره، مربیان و سرپرست تیم کشتی آزاد همدان نیز به زودی اعلام خواهد شد.
صیفی با اشاره به نشست روز گذشته اعضای هیات کشتی استان همدان یادآور شد: در این جلسه قرار شد از آذرماه سال جاری اواخر هر هفته و با میزبانی های گوناگون، اردوهای مشترک در رده های سنی مختلف برگزار شود.
وی افزود: همچنین از این هفته ضمن بازدید از هیات های شهرستانی ، چگونگی فعالیت و عملکرد این هیات ها در حوزه های مختلف نظارت و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
سخنگوی هیات کشتی همدان اظهار داشت: به زودی نشست هیات با قهرمانان، نامداران، پیشکسوتان و مربیان کشتی استان برگزار و برای پیشبرد اهداف مدنظر، با خردجمعی و برنامه ریزی مدون تصمیم گیری خواهد شد.
هم اکنون هشت هزار کشتی گیر در رده های سنی مختلف در استان همدان فعالیت دارند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.