یاسر نصرتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رسول خادم در مقام رئیس فدراسیون نباید همزمان سرمربی تیم ملی باشد و در هیچ کجای دنیا این چنین نیست.
وی اظهار داشت : اینکه خادم سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشور می شود به این معناست که وی به مربیان سازنده کشتی گیران ملی پوش اعتماد ندارد.
نصرتی اضافه کرد: طبیعی است که کشتی گیران ملی پوش با مربیان سازنده خود بهتر نتیجه می گیرند در شرایطی که جای آنها در تیم ملی خالی است.
وی با اشاره به کم توجهی به کشتی شهرستان ها گفت: تیم ملی به تک ستاره ها بسنده کرده و فعالیت مربیان سازنده استان ها دیده نمی شود ضمن اینکه نظارت نداشتن رئیس فدراسیون بر عملکرد استان هایی نظیر همدان در سال های اخیر موجب افت چشمگیر این ورزش شده است.
این کارشناس کشتی خاطرنشان کرد: برخی مشکلات مالی را دلیلی بر ناکامی تیم ملی در جهانی بوداپست می دانند در حالیکه این مسایل در تمامی دوره های قبل بوده و در ریاست رسول خادم نیز میلیاردها تومان پول هزینه شده و نباید با این مسایل بهانه تراشی کرد.
وی چیدمان تیم ملی را براساس شایسته سالاری ندانست و معتقد است خادم سلیقگی عمل کرده در حالیکه باید ضمن دعوت از مربیان سازنده، مشکلات فنی کشتی گیران در تمرین را قبل از اعزام به جهانی بوداپست برطرف می کرد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در پیکارهای قهرمانی جهان 2018 بوداپست مجارستان که اواخر مهر ماه امسال برگزار شد با سه مدال برنز در رده ششم قرار گرفت و تیم ملی کشتی فرنگی نیز با یک مدال برنز، یازدهم شد. نتایج ضعیف تیم های ملی در حالی رقم خورد که کشتی ایران در مسابقات جهانی حتی یک فینالیست نیز نداشت.
رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی پس از نتایج ضعیف تیم های ملی آزاد و فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی 2018جهان، دیروز از سمت خود کناره گیری کرد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.