علیرضا حسن ‌پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رعایت نکردن مولفه های بهداشتی، تقلب، ارایه نکردن فاکتور فروش و کم فروشی در رتبه های بعدی قرار دارند.
وی اضافه کرد: با توجه به ضرورت حمایت از حقوق مصرف کنندگان بیشترین اولویت در بازرسی و نظارت ها مربوط به صنوفی نظیر میوه و تره بار، پوشاک، خوارو بارفروشی، نانوایی، مرغ، ماهی و گوشت، آرایشگاه زنانه، مبل و منبت و کابینت سازی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: 6 هزار و 248 پرونده از ابتدای سال جاری تا پایان مهر در تعزیرات حکومتی این استان تشکیل شده که با در نظر گرفتن پرونده های به جا مانده از سال گذشته 6 هزار و 254 پرونده بسته شد.
حسن پور گفت: پنج هزار و 225 فقره پرونده در بخش کالا و خدمات، 670 پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و 448 فقره پرونده در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.
وی با بیان اینکه مجموع محکومیت ها 141 میلیارد و 399 میلیون ریال بوده است از مختومه شدن 51 فقره پرونده مهم به ارزش بیش از 64 میلیارد ریال خبر داد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان این پرونده ها را شامل احتکار سبوس به ارزش 2 میلیارد و 550 میلیون ریال، احتکار برنج به ارزش 2 میلیارد و 100 میلیون ریال و احتکار ام.دی .اف به ارزش 2 میلیارد و 100 میلیون ریال دانست.
وی قاچاق نوشت افزار به ارزش هشت میلیارد ریال، حبوبات به ارزش 2 میلیارد و 310 میلیون ریال و سیگار به ارزش سه میلیارد و 870 میلیون ریال جزو پرونده‌های مهم حوزه قاچاق برشمرد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.