سرهنگ رضا زارعی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: به دنبال شکایت تنی چند از شهروندان در مورد سرقت قطعات آسانسور رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: پس از بررسی مدارک و مستندات موجود پرونده و شگرد سارق، مشخص شد که عامل تمامی این سرقت ها یک نفر بوده است.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: به دنبال شناسایی هویت این سارق، فعالیت این فرد در یکی از شرکت های نصب آسانسور محرز و در ادامه تحقیقات مشخص شد که وی چندی پیش اخراج شده است.
سرهنگ زارعی بیان کرد: این فرد با مراجعه به درب آپارتمان ها، خود را سرویسکار آسانسور معرفی کرده و پس از ورود به مجتمع مسکونی اقدام به سرقت لوازم جانبی آسانسور می کرد.
وی با بیان اینکه تاکنون 30 مورد سرقت با این شیوه شناسایی شده است از شهروندان خواست در صورت مراجعه افرادی با عنوان نصب و سرویس وسایل، ابتدا با شرکت معرفی این فرد تماس حاصل نمایند.
رئیس پلیس آگاهی همدان با بیان اینکه سارق به زودی دستگیر می شود، اضافه کرد: مردم فقط در صورت تائید شرکت های یاد شده درباره اعزام نیرو برای سرویس آسانسور، در را برای تعمیرکار باز کنند.
سرهنگ زارعی هشدار داد: خانواده ها بدون روئیت کارت هویتی افرادی که تحت عنوان مامور نهادهای حمایتی و شرکت های خدمات رسان به درب منزل و مجتمع های مسکونی مراجعه می کنند، از ورود آنها جلوگیری کنند.
وی ادامه داد: همچنین خانواده ها در صورت مشکوک شدن به این افراد موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.