سرهنگ سعید اسماعیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بر اثر انحراف به چپ خودروی ساینا این وسیله نقلیه به صورت رخ به رخ با خودروی سواری پژو در گردنه اسدآباد برخورد کرد.
وی اضافه کرد: در این سانحه رانندگی هر 2 راننده جان باختند و سه تن از اعضای یک خانواده شامل همسر و دختر و پسر جوان راننده خودرو مجروح شدند.
جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: این سانحه در قسمت سربالایی گردنه به سمت تاج آباد رخ داد و چنانچه در قسمت سرازیری اتفاق می افتد به علت بالا رفتن سرعت و شتاب خودرو به طور حتم شمار زیادی جان خود را از دست می دادند.
سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: همچنین ساعت یک و نیم بامداد روز چهارشنبه یک دستگاه تانکر حامل سوخت بنزین با سواری پراید در جاده غارعلیصدر و نزدیکی روستای حاتم آباد برخورد کرد.
وی توضیح داد: سواری پراید در حال عبور از عرض جاده بود که کشنده «اف» شرکت نفت برای برخورد نکردن با این وسیله نقلیه، خودرو را به حاشیه جاده منحرف می کند.
رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: این نفتکش پس از برخورد با قسمت جلو پراید واژگون شد به گونه ای که تانکر آن به طور کامل له می شود.
سرهنگ اسماعیلی با عنوان اینکه در این سانحه راننده تانکر جان باخت گفت: سوخت این وسیله نقلیه به علت سوراخ شدن تانکر از چند قسمت به طور کامل برروی زمین تخلیه و جاری می شود.
وی گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو نیز در جاده تویسرکان- کنگاور با یک عابر برخور کرده و موجب مرگ وی شد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.