علیرضا نوروزی روز دوشنبه در حاشیه مراسم بدرقه ورزشکاران بیماران خاص به مسابقات کشوری در گفت وگو با ایرنا افزود: برای بیماران خاص نظیر بیماران تالاسمی علاوه بر برنامه ریزی در برگزاری دوره های تمرینی، فرصت حضور در مسابقات کشوری نیز مهیا شده است.
وی اضافه کرد: در همین راستا عصر امروز تیم منتخب ورزشکاران تالاسمی همدان عازم مسابقات کشوری شدند.
نوروزی بیان کرد: ورزشکاران همدانی در پنج رشته ورزشی بانوان و آقایان به مسابقات قهرمانی کشور بیماران تالاسمی اعزام شدند.
دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای همدان خاطرنشان کرد: سومین دوره رقابت‌های بیماران تالاسمی قهرمانی کشور از فردا به مدت چهار روز به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود و تیم منتخب همدان با 17 بازیکن راهی این مسابقات شد.
وی افزود: این رقابت‌ها در دو رده سنی زیر 30 سال و بالای 30 سال برگزار می شود و تیم اعزامی استان در رشته های تیراندازی، تنیس روی میز، دارت، شطرنج و شنا حضور می یاند.
نوروزی یادآور شد: معصومه یعقوبی و سیمین مشکین آرا نیز به عنوان مربی، این تیم اعزامی را رهبری می کنند.
وی با قدردانی از قهرمانان ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا که در دو سال اخیر مدال های رنگارنگی را نصیب ورزش استان همدان کردند، گفت: دستگاه ورزش استان و دیگر عوامل فعال در ورزش حمایت های لازم را از ورزشکاران ما داشته اند.
دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا همدان اظهار داشت: ورزشکاران این هیات را بیماران دیابتی، هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و پیوند اعضا در رشته های پینگ پنگ، تیراندازی با تفنگ بادی، دارت، شطرنج و دومیدانی تشکیل می دهند.
هم اینک بیش از 300 ورزشکار در رشته های ورزشی ویژه بیماران خاص و پیوند اعضا در استان همدان فعالیت می کنند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.