سید ناصر محمودی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اپلیکیشن اندرویدی معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان به دو زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده است و در اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) بین اعضای شرکت کننده توزیع می شود.
وی اظهار داشت: در این اپلیکیشن با معرفی 80 فرصت سرمایه گذاری استان همدان، آیین نامه، قوانین، مقررات و مشوق های سرمایه گذاری و همچنین قانون رفع موانع تولید در استان نیز قرار داده شده است.
محمودی تاکید کرد: اجلاس جهانی گردشگری بهترین فرصت برای تهیه فرصت های سرمایه گذاری و ناب در استان است و باید بهترین بهره برداری اقتصادی را از این اجلاس داشته باشیم تا منجر به سرمایه گذاری در طرح های اشتغالزا شود.
وی با اشاره به میزبانی همدان از دو رویداد گردشگری آسیایی و جهانی در سال2018 میلادی عنوان کرد: امروز همدان در جایگاهی قرار گرفته که می تواند به واسطه این رویدادها در عرصه بین المللی توانمندی هایش را معرفی کند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اضافه کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان در راستای اهمیت اجلاس جهانی گردشگری در همدان و اجرای برنامه های آن بسیج شده اند و باید هرکس به سهم خود از این فرصت برای معرفی و شناساندن ظرفیت های مهم استان استفاده کند.
محمودی با اشاره به اینکه این رویداد بزرگترین فرصت افزایش سرمایه گذاری خارجی برای توسعه و رونق اقتصادی استان است، ادامه داد: کمیته اقتصادی و سرمایه گذاری، که هم راستا با رویداد همدان 2018 تشکیل شده است باید در تمامی زمینه ها بهره برداری خود را از این رویداد داشته باشد.
وی افزود: سایر علاقمندان به سرمایه گذاری در همدان نیز می توانند این اپلیکیشن را از نشانی اینترنتی www.hminvest.ir/per/pages بر روی گوشی خود نصب کنند.
چهلمین اجلاس جهانی گردشگری از 21 تا 25 آبان با حضور نمایندگان 150 کشور به میزبانی همدان برگزار می شود.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.