سید مسعود عسگریان روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: سامانه 137 شهرداری راه ارتباطی مستمر مردم و شهرداری است و نقش موثری در افزایش تعامل مردم و مشارکت آنان دارد.
وی با بیان اینکه این سامانه باید تقویت شود اظهار داشت: مرکز 137 شهرداری همدان آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نیز رسیدگی به مشکلات موجود در محله ها و مناطق مختلف شهری است.
عسگریان خاطرنشان کرد: خدمات شهری و عمرانی، حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری، اماکن عمومی، زیباسازی و چشم انداز شهری و امور اجتماعی و مزاحمت های شهری از عمده موضوعاتی است که شهروندان در خصوص آن با سامانه 137 ارتباط برقرار می کنند.
وی اظهار داشت: به هر اندازه شهرداری همدان ارتباط خود را با مردم افزایش دهد در نتجیه آن از مشکلات مردم مطلع شده و مردم هم با اطمینان خاطر بیشتری در امور شهری شهرداری را یاری می‌کنند که موجب ارتقا خدمات شهری و توسعه شهر می‌شود.
رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان با بیان اینکه اکثر شکایت‌های ثبت شده مردم در این سامانه مربوط به مسایل عمران شهری است افزود: تاکنون شهرداری همدان در سه بخش با 40 درصد موفقیت در پاسخگویی خدماتی را توسط این سامانه به مردم همدان ارایه داده است.
وی با بیان اینکه شهرداری همدان جزو پنج کلانشهر در کشور است که برای ارتباط با مردم از این سامانه استفاده می‌کند اظهار داشت: برای پاسخگویی مناسب به تقاضاهای مردمی کارشناسان این سامانه در ساعت غیراداری به صورت نوبت‌بندی فعالیت دارند و تقاضاهای مردم از شهرداری همدان را ثبت و به اطلاع مسئولان در شهرداری می‌رسانند تا برای برطرف کردن آنها اقدام کنند.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.