امید مرامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها با عنوان یادواره سردار شهید «حاج حسین همدانی» و از هفدهم آبان ماه جاری در همدان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: این مسابقات از دوره ریاست «حسین ثوری» در فدراسیون بوکس ، به عنوان نخستین رویداد بزرگ این رشته ورزشی در کشور به شمار می رود و از اهمیت بالایی برخوردار است.
مرامی بیان کرد: در این پیکارها نزدیک به 300 ورزشکار، مربی و سرپرست و همچنین 50 داور و کادر اجرایی و مسئولان فدراسیون حضور خواهند داشت ضمن اینکه رئیس فدارسیون بوکس نیز در جریان برگزاری مسابقات به همدان سفر می کند.
دبیر هیات بوکس همدان یادآور شد: ابتدا اسدآباد به عنوان محل مسابقات انتخاب شد اما آماده نبودن این شهرستان و قطعی شدن میزبانی استان همدان و درج آن بروی سایت فدراسیون باعث شد تا با وجود دغدغه های مالی میزبان شویم.
مرامی خاطرنشان کرد: میزبانی همدان در شرایطی است که با مشکلات عدیده مالی مواجه هستیم و انتظار حمایت همه جانبه از سوی مسئولان در حد شایسته نام و جایگاه شهید سردار همدانی را داریم.
وی افزود: مسابقات بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان به مدت پنج روز در همدان برگزار می شود و بهترین های کشور حضور خواهند داشت.
مرامی با اشاره به میزبانی سال گذشته نهاوند از توابع استان همدان از این رقابت ها گفت: در مسابقات سال قبل تنها با اختلاف یک امتیاز چهارم شدیم امسال با 13 وزن ( اوزان کامل) در این دوره حضور خواهیم یافت.
هم اکنون یک هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در ورزش بوکس استان همدان فعالیت دارند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.