سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این سانحه چهارشنبه شب بر اثر برخورد خودروی زائر اربعین حسینی با یک عابر در منطقه کبودراهنگ رخ داد.
وی افزود: پلیس راه پیش از راه اندازی ایستگاه صلواتی اقدام به بررسی محل موکب با حضور نماینده فرمانداری و متصدی موکب کرده است.
رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: مولفه هایی نظیر فاصله از جاده، وجود یک ورودی و خروجی ایمن، فضای مناسب برای پارک خودرو به منظور پیشگیری از توقف خودروها در حاشیه جاده و سطح آسفالت در بازرسی ها مد نظر قرار دارد.
سرهنگ عزیزی اظهارداشت: محل پیش بینی شده در سه راهی کبودراهنگ از نظر کارشناسان پلیس راه ناایمن بوده و پلیس مخالفت خود را با راه اندازی این ایستگاه اعلام کرده بود.
وی بیان کرد: حتی پیشنهاد قرار گرفتن این ایستگاه در کنار مسجد روعان داده شد که این درخواست مورد قبول متولی موکب قرار نگرفت.
رئیس پلیس راه همدان یادآوری کرد: سال گذشته یک سانحه در مقابل این ایستگاه صلواتی رخ داد که در این سانحه یکی از زائران غیربومی جان خود را از دست داد و امسال نیز مشابه این سانحه اتفاق افتاد.
سرهنگ عزیزی گفت: پیشنهاد جمع آوری این ایستگاه صلواتی به فرمانداری کبودراهنگ داده شده است تا دوباره شاهد بروز سوانح رانندگی نباشیم.
23 تن در سوانح رانندگی اربعین سال 95 در جاده های همدان جان باختند که این آمار در اربعین سال گذشته به 21 تن کاهش یافت.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.