غلامرضا خاکسار روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات المپیاد نخبگان فوتسال کشور با همکاری اداره کل ورزش و جوانان با حضور 31 استان، آذرماه امسال در همدان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: همچنین میزبان رقابت های فوتسال بانوان و والیبال پسران دانشگاه های آزاد اسلامی کشور در آذرماه سالجاری هستیم.
خاکساری خاطرنشان کرد: مسابقات فوتسال دانشجویان علمی کاربردی کشور نیز قرار است آذرماه امسال به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شود.
وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی همدان با ظرفیت بالقوه در خوابگاه و سلف غذا و نیز برخورداری از 2 سالن بزرگ و چند منظوره سرپوشیده از موقعیت بسیار مناسبی برای میزبانی های رقابت های ملی و بین المللی برخوردار است.
خاکسار افزود: با توجه به نامگذاری همدان در سال 2018 به نام پایتخت گردشگری آسیا به طور قطع این مسابقات می ‌تواند نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌ زمین داشته باشد.
دانشگاه آزاد همدان با برخورداری از مجتمع ورزشی امام علی (ع) با ظرفیت سه هزار نفر، زمین چمن استاندارد و مجتمع ورزشی پوریای ولی مجهز به سالن کشتی، سالن والیبال و بدمینتون، سالن تیراندازی 18 خطه، زمین تنیس، سالن مجهز بدن‌سازی مجموعه بزرگی را برای میزبانی های ملی و بین المللی ایجاد کرده است.
همچنین برخورداری از سالن غذاخوری 2 هزار نفره و مجتمع خوابگاهی یکهزار و 600 نفره از دیگر امکانات کم نظیر این دانشگاه در کشور است.
دانشگاه آزاد همدان یکی از دانشگاه های فعال و پیشتاز در میزبانی رقابت های ملی و بین المللی است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.