به گزارش ایرنا باب الله فتحی روز سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ملایر اظهار داشت: تا سه ماه گذشته میزان تسهیلات اشتغال پرداخت شده در این شهرستان 38 میلیارد ریال بود.
وی افزود: با پیگیری‌ های صورت گرفته این میزان تسهیلات به 253 میلیارد ریال رسید و ثبت سامانه شد.
فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه دولت در حوزه اشتغال و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی گام‌ های بلندی را برداشته است ادامه داد: در این راستا تمامی مدیران دستگاه اجرایی و روسای بانک‌ ها باید تلاش کنند تا موانع موجود بر سر راه متقاضیان دریافت وام‌های اشتغالزایی رفع شود.
فتحی با تاکید بر اینکه این تسهیلات باید به ‌درستی و با سرعت بیشتر به متقاضیان واگذار شود ادامه داد: اشتغال یکی از اولویت های مهم است که دولت تأکید ویژه‌ای روی آن دارد و استاندار همدان نیز در این استان تلاش‌ و پیگیری‌ های فراوانی را به عمل آورده است.
وی با تقدیر از زحمات و پیگیری های نمایندگان ملایر اظهار داشت: در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در استان وضعیت مطلوبی نداشتیم که با پیگیری‌ های مجدانه و ثبت اشتغال در سامانه این وضعیت را در استان ارتقاء دادیم.
معاون استاندار همدان با بیان اینکه این میزان تسهیلات پرداخت شده هنوز قانع ‌کننده و مورد قبول نیست افزود: برخی متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی را دریافت کرده اند، اما هنوز در سامانه ثبت‌ نشده است.
فتحی یادآور شد: چنانچه این رقم تسهیلات در سامانه ثبت شود، تسهیلات پرداخت ‌شده در حوزه اشتغالزایی در این شهرستان به بیش از 320 میلیارد ریال می رسد.
به گزارش ایرنا، سهمیه استان همدان در ایجاد اشتغال 19 هزارو 600 مورد در سال گذشته بود که از این میزان سهم شهرستان ملایر سه هزارو 364 مورد تعیین شد که تاکنون 92.4 درصد از این میزان اشتغال محقق شده است.
2087/7528
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.