مجید شعبانلو روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این افراد تبلیغات خود را در سایت دیوار منتشر کرده بودند که به صورت نامحسوس فعالیتشان رصد و شناسایی شدند.
وی افزود: پس از تماس با این افراد، در قراری که با آنها گذاشته شد، پرندگان را بازپس گرفته و متخلفان را به دادگاه معرفی کردیم.
شعبانلو ادامه داد: این فروشندگان غیرمجاز، پرندگان را از طبیعت اطراف ملایر شکار کرده بودند و پس از تعیین تکلیف پرندگان دوباره در طبیعت رها می شوند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملایر گفت: در حال حاضر از این پرندگان نگهداری می کنیم تا وضعیت افراد دستگیر شده تعیین تکلیف شود.
شعبانلو با بیان اینکه بیشتر این افراد یا واسطه اند و یا از فروش غیرمجاز پرندگان بی اطلاع هستند، تاکید کرد: شهروندان می ‌توانند هرگونه تخلف در حوزه محیط زیست را به ما اطلاع دهند.
وی گفت: به تازگی سه پرنده چنگر، عقاب طلایی و شاه بوف پس از تیمارداری و بهبودی در طبیعت رهاسازی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملایر افزود: این پرندگان که به صورت زخمی به اداره محیط زیست ملایر منتقل شده بودند، پس از هماهنگی با دامپزشکی شهرستان تیمار و پس از بهبودی در طبیعت رها شدند.
به گزارش ایرنا، از ابتدای امسال تاکنون سه مرتبه فروشندگان غیرمجاز پرندگان در شهرستان ملایر از طریق فضای مجازی به دام افتاده اند.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.