امیرحسین حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته عنوان هفتمی مسابقات را کسب کردیم اما امسال تلاش ما رسیدن به عنوان های قهرمانی است.
وی بیان کرد: ترکیبی از وزنه برداران مستعد و باتجربه را راهی رقابت های قهرمانی جوانان کشور کرده ایم هر چند حریفان قدرتمندی نیز پیش رو داریم.
حسنی افزود: همه وزنه برداران همدانی شانس کسب مدال را دارند اما صالح شیرزادی و علیرضا زندی بخت اصلی کسب مدال طلا هستند.
سرپرست تیم وزنه برداری همدان با اشاره به ترکیب تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی جوانان کشور گفت: عباس زندی در وزن 89 کیلوگرم، علیرضا خواجووند در دسته 109 کیلوگرم، علیرضا زندی در وزن 109 کیلوگرم و امیر محمد کمالی در دسته 102 کیلوگرم تیم اعزامی را تشکیل می دهند.
وی بیان کرد: همچنین مسعود کولیوند در وزن 61 کیلوگرم، محمدحسین گلپرور در وزن 81 کیلوگرم و محمد صالح شیرزادی در دسته 96 کیلوگرم دیگر اعضای تیم اعزامی همدان هستند.
حسنی با اشاره به اینکه ترکیب تیم منتخب اعزامی را وزنه برداران همدانی و ملایری تشکیل می دهند، افزود: محمدرضا شیرزادی از مربیان موفق استان همدان نیز هدایت تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی کشور را برعهده دارند.
وی خاطرنشان کرد: امین حاجی علی بابا نیز به عنوان داور در این رقابت ها شرکت می کند.
تیم منتخب همدان سه شنبه هفته جاری عازم اردبیل خواهد شد و رقابت های وزنه برداری جوانان قهرمانی کشور از دوم آبان ماه امسال به میزبانی این شهر آغاز می شود.
همدانی ها شهریورماه امسال نائب قهرمان لیگ باشگاهی جوانان کشور شده بودند.
7520.2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.