به گزارش ایرنا مدیرکل بهزیستی همدان در این آیین گفت: ایجاد محیط بدون مانع و قابل دسترس برای مشارکت افراد دارای معلولیت در همه حوزه‏ های زندگی و اجتماعی از ضروریات است.
حمیدرضا الوند افزود: فراهم آوردن فرصت برابر برای معلولان در برخورداری از امکانات زندگی اجتماعی همانند سایر افراد و همچنین ایجاد امکان دسترسی در زمینه های حمل و نقل درون شهری، محیط فیزیکی، آموزش و پرورش، فن آوری، اشتغال، منابع مناسب ارتباطی و رسانه ‏ای از اقداماتی است که همه باید برای تحقق آنها تلاش کنیم.
وی تاکید کرد: 136 مدال توسط ورزشکاران جانباز و معلول در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکاتا کسب شد که از این تعداد چهار مدال را ورزشکاران جانباز و معلول همدان به دست آوردند.
الوند گفت: ایران در این دوره از مسابقات در حالی رتبه سوم مسابقات را بدست آورد که ژاپن با 100 ورزشکار بیشتر از ایران در رتبه چهارم قرار گرفت.
وی افزود: مدال آوری و افتخار آفرینی ورزشکاران جانباز و معلول باعث ایجاد و ترویج روحیه تلاش و امید در بین جامعه به ویژه معلولان و جانبازان شده است.
مدیرکل بهزیستی همدان عنوان کرد: با تشکیل ستاد برگزاری برنامه های پارالمپیک در استان توسط سازمان بهزیستی بیش از 21 برنامه در طول هفته در استان اجرا شد.
الوند ادامه داد: در نشستی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بر حمایت از ورزش های جانبازان و معلولان و استفاده از ظرفیت های ورزش استان برای گسترش ورزش معلولان و جانبازان در جهت ترویج روحیه امید و نشاط در جامعه تاکید شد.
وی در ادامه با اشاره به تصویب قانون و آیین نامه قانون جامع حمایت از معلولان ابراز امیدواری کرد که اجرای این قانون و آیین نامه های آن در دستور کار اداره ها و دستگاهها قرار گیرد.
در این آیین از وحید علی نجیمی، حمید اسلامی و زهرا نجاتی عارف مدال آوران مسابقات پارا آسیایی 2018 جاکارتا با اهدا لوح سپاس و پاداش نقدی تجلیل به عمل آمد.
چهار ورزشکار جانباز و معلول از استان همدان در بازی های پارا آسیایی 2018 جاکارتا حضور داشتند که توانستند در این مسابقات سه نشان طلا و یک نقره کسب کنند.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.