به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری شامگاه شنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی در دیدار با جامعه ورزشی شهرستان ملایر افزود: ورزشکاران در میادین ورزشی همانند رزمندگان دفاع مقدس در میادین ورزشی نقشه دشمن را خنثی و جهاد ورزشی انجام می دهند.
وی با بیان اینکه خدمات ماندگار جامعه ورزش جلوی بسیاری از تهدیدها و خطرها را می گیرد بیان کرد: اجر و مزد زحمات و تلاش های شما قابل جبران نیست.
امام جمعه ملایر ادامه داد: رهبر معظم انقلاب جزو معدود مراجعی است که ورزش حرفه ای را قبول دارند و به همین دلیل ورزشکاران را همواره حمایت و تشویق می کنند.
حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه رهبری از ورزشکاران به عنوان قهرمانان و جوانمردان تعبیر می کنند اظهار داشت: قهرمانان ورزشی ما با آمادگی مقابل حریف خود در میدان ورزشی حاضر می شوند و افتخار می آفرینند، این جوانمردی بسیار ارزشمند است.
وی نبود ورزش را آبستن بروز گرفتاری های بیشتر در جامعه دانست و گفت: ورزش روحیه خودباوری را در بین جوانان تقویت کرده و این روحیه در تمامی امور زندگی توسعه پیدا می کند.
حجت الاسلام برقراری ارایه خدمات جامعه ورزش به مردم و جوانان را ستودنی دانست و تاکید کرد: جامعه ورزش در تمامی زمینه ها به عنوان نمونه، پلکان ترقی و الگویی برای درخشش نسل جوان هستند.
وی با بیان اینکه رد پای زحمات جامعه ورزش در زندگی 80 میلیون ایرانی مشخص است گفت: دیدن جامعه ای با نشاط، شاداب و دارای سلامت روح و جسم انگیزه بخش است.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز سمت و سوی تمامی برنامه های ورزشی را در راستای اجرای منویات رهبری و آرمان های شهدا دانست و افزود: بهره گیری از تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سرلوحه کاری جامعه ورزش شهرستان است.
مهدی رضایی استفاده از دیدگاه های ژرف رهبری در عرصه ورزش را زمینه ساز موفقیت های بیشتر دانست و اظهار داشت: ورزشکاران در عرصه جنگ نرم و فضای مجازی به عنوان سرباز در خط مقدم تلاش می کنند.
وی ورزش را ابزاری برای گشایش بسیاری از تنگناها برشمرد و افزود: فارغ از هرگونه نگاه سیاسی و با استفاده از رهنمودهای معنوی و فرهنگی، برای توسعه ورزش تلاش می کنیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر همچنین خواستار حضور جدی خیران در امر ورزش و کمک به این عرصه مهم شد و گفت: روحانیان با توجه به اثرگذاری که در جامعه دارند، می تواند برای جذب خیران هدایتگر باشند.
رضایی ادامه داد: روحانیان می توانند با حضور در سالن های ورزشی و استفاده از تریبون ها برای جذب و تشویق مردم و توسعه ورزش اثرگذار باشند.
به گزارش ایرنا، 26 مهر تا دوم آبان ماه به نام هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.
بیش از 80 برنامه متنوع ورزشی و فرهنگی همزمان با هفته تربیت بدنی در شهرستان ملایر برگزار می شود.
2087/7528
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.