کامران گردان روز شنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر همدان با عضو هیات رئیسه سازمان جهانی گردشگری افزود: همواره توسعه و درآمد پایدار برای استان و شهر همدان دغدغه مسئولان بوده و گردشگری به عنوان محور توسعه پایدار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی اظهار داشت: مدیریت شهری همدان نیازمند حضور در پنل های تخصصی و بهره گیری از مباحث گردشگری همزمان با چهلمین اجلاس جهانی گردشگری است.
گردان تاکید کرد: امیدواریم اجلاس سازمان جهانی گردشگری شروعی برای اجلاس های بین المللی بعدی باشد و گردشگری بتواند توسعه استان را به همراه داشته باشد.
رئیس شورای شهر همدان بیان کرد: در خواست داریم تا از شهرداری ها و کلانشهرهای کشور نیز برای حضور در این اجلاس دعوت شود.
وی عنوان کرد: جذب گردشگران داخلی و خارجی از دیگر اهداف ماست که می تواند علاوه بر اشتغالزایی، درآمدزایی را نیز برای همدان به دنبال داشته باشد‌.
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه گفت: اگر تمامی مدیران و دغدغه مندان پای کار بیایند، می توانیم برای قوت صنعت گردشگری کشور و استان همدان قدم های محکمی برداریم.
حسین قراباغی افزود: همزمان با میزبانی اجلاس و نشست های جهانی، نام همدان محور گردشگری در جهان خواهد بود.
وی اظهار داشت: نگاه به اجلاس باید محتوایی باشد و مهمانان نیز متناسب با جنس اجلاس حرکت کنند تا خروجی خوبی داشته باشد.
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه دبیرخانه اجلاس باید پس از برگزاری این همایش بین المللی خروجی آن را بیان کند، گفت: ما نیز به دنبال خروجی خوبی از اجلاس هستیم و هر کاری نیاز باشد انجام می دهیم.
عضو هیات رئیسه سازمان جهانی گردشگری نیز گفت: اگر شورا و شهرداری برنامه داشته باشند، نشست هایی برای چهلمین اجلاس جهانی گردشگری برنامه ریزی خواهد شد تا شهر همدان با محوریت گردشگری در این زمینه ورود جدی پیدا کند.
حمیدرضا یاری افزود: حدود چهار ماه است که معرفی همدان روی سایت سازمان جهانی منتشر شده و علیصدر با این میزبانی در صدر جاذبه های شناخته شده در این سازمان قرار گرفته است.
وی عنوان کرد: شهرداری می تواند در حوزه گردشگری یاری گر ما باشد و اقدامات لازم را در اختیار قرار دهند چرا که برگزاری اجلاس جهانی در همدان فرصتی برای معرفی همدان خواهد بود.
چهلمین اجلاس جهانی گردشگری از 21 تا 25 آبان با حضور نمایندگان 150 کشور به میزبانی همدان برگزار می شود.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.