سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا از آغاز طرح اربعین پلیس راه خبرداد و افزود: پلیس برای کاهش سوانح احتمالی تدابیر ویژه ای را پیش بینی کرده است.
وی اضافه کرد: گشت های خودرویی پلیس راه همدان از 70 خودرو در شبانه روز به 124 دستگاه خودرو گشتی در سه نوبت افزایش یافته است.
رئیس پلیس راه استان همدان عنوان کرد: آسان سازی در آمد و شد خودروها، پیشگیری از بروز گره های ترافیکی، برقراری امنیت جاده ها و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی از جمله اولویت های پلیس راه در طرح اربعین به شمار می رود.
سرهنگ عزیزی گفت: 23 تن در سوانح رانندگی اربعین سال 95 در جاده های همدان جان باختند که این آمار در اربعین سال گذشته به 21 تن کاهش یافت.
وی افزود: 95 درصد سوانح رانندگی اربعین سال گذشته واژگونی بود که به علت تردد در حالت خستگی و خواب آلودگی و بی توجهی به جلو رخ داده است.
رئیس پلیس راه همدان، زائران اربعین حسینی را به استفاده از خودروهای عمومی، پرهیز از عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد، بستن کمربند ایمنی، استراحت کافی پیش از رانندگی و تردد با سرعت مطمئنه به ویژه در زمان بارندگی و خیس شدن سطح جاده توصیه کرد.
سرهنگ عزیزی گفت: تلاش پلیس ایجاد مسیری ایمن برای زائران اربعین است و در این راستا با رانندگان متخلف و حادثه ساز که نحوه رانندگی آن دیگر کاربران جاده را به مخاطره می اندازد، برخورد می شود.
طرح اربعین پلیس از امروز آغاز و تا 14 آبان ادامه دارد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.