به گزارش ایرنا رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در این همایش اظهار داشت: افزود: بانوان ورزشکار ملایری مسافت سه کیلومتری بلوار پارک سیفیه را از میدان دکتر بابک تا اداره روزش و جوانان این شهر طی کردند.
مهدی رضایی توسعه ورزش همگانی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: امروز توسعه و تقویت ورزش در بخش بانوان با توجه به نقش آنان در نشاط خانواده به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر ادامه داد: با توجه به نقش موثر بانوان در ایجاد نشاط و شادابی خانواده، گام های بسیار خوبی برای توسعه ورزش این قشر در شهرستان ملایر برداشته شده است.
رضایی حضور بانوان در تمامی عرصه های ورزشی را نشان دهنده ظرفیت خوب ملایر در حوزه ورزش برشمرد و گفت: با توجه به جایگاه و نقش اثرگذار بانوان در جامعه، اگر سلامت روحی و جسمی آنها آسیب ببنید، به طور قطع بر جامعه نیز تاثیر منفی دارد.
وی با اشاره به اجرای بیش از 80 برنامه متنوع ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی اظهار داشت: این برنامه ها با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ غنی ورزش و ایجاد نشاط اجتماعی به ویژه برای بانوان برگزار می شود.
رضایی ادامه داد: در راستای توسعه ورزش همگانی ایستگاه ورزش صبحگاهی بانوان با 12 دستگاه ورزشی و تجهیز آنها همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح می شود.
به گزارش ایرنا، در همایش پیاده روی بانوان به 30 تن از بانوان ورزشکار که در این همایش شرکت کرده بودند، به قید قرعه هدایایی اهدا شد.
ملایر دارای بیش از 9 هزار ورزشکار سازمان یافته است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.