به گزارش ایرنا، آیت الله غیاث الدین طه محمدی روز چهارشنبه در جمع مسئولان ورزش استان همدان اظهار داشت: متولیان ورزش در ترویج اخلاق، سلامت و تقویت جسم و روح مردم مسئولیت دارند و وظیفه آنان سخت و سنگین است.
وی اضافه کرد: نشاط اجتماعی از طریق ورزش می تواند به سلامت جامعه کمک کند و در همین راستا ورزش همگانی با جذب مردم زمینه را برای مشارکت آنها مهیا سازد.
امام جمعه همدان با اشاره به دستاوردهای ارزشمند و افتخارآفرین ورزشکاران ایرانی در میادین بین المللی گفت: امروزه ورزش کشورمان با پرروش قهرمانان نخبه، با اخلاق و توانمند توانسته در عرصه های مختلف برون مرزی موفق عمل کند.
نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر لزوم فعالیت ورزشی مردان و زنان جامعه گفت: حفظ و تقویت سلامت انسان ها واجب است و دین اسلام نیز تاکید فراوان برسلامت جسم دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: درخشش در بازی های آسیایی و پاراآسیایی دستاورد مهم ورزش استان در سال جاری بود.
رسول منعم افزود: ورزش استان همدان توانست در بازی های آسیایی اندونزی صاحب هشت نشان رنگارنگ شود و در پاراآسیایی نیز با کسب چهار مدال مختلف افتخارآفرین بودیم.
وی اضافه کرد: این موفقیت به دست آمده در کسب تعداد مدال در تاریخ حضور همدان در بازی های آسیایی بی نظیر بود و ثمره برنامه ریزی مطلوب مدیران ورزشی، تدابیر خوب هیات ها و تلاش و زحمات مربیان و ورزشکاران است.
منعم خاطرنشان کرد: ورزش همدان هم اینک در مسیر موفقیت در عرصه بین المللی گام برداشته و در اغلب رشته های ورزشی دارای نماینده در میادین بین المللی هستیم.
وی همچنین ترویج فرهنگ نماز، عفاف و حجاب در مکان های ورزشی را از برنامه های فرهنگی دستگاه ورزش دانست و گفت: در حوزه ورزش و جوانان علاوه بر موفقیت ها در عرصه قهرمانی، برنامه های فرهنگی نیز مورد توجه جدی قرار دارد.
هفته تربیت بدنی از امروز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در همدان آغاز شده است.
20 هزار ورزشکار در 194 برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی همدان شرکت دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.