مهدی رضایی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پدر کشتی ملایر ملقب به «عمو حاجی» سابقه پنجاه ساله در کشتی این شهرستان دارد و از سال 1335 وارد رشته کشتی شده است.
وی ادامه داد: مرحوم حاج علی روزبهانی از کشتی گیران مطرح در سطح کشور بود و عناوین برتری را در این رشته ورزشی کسب کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: وی در جرگه مربیگری شاگردانی همچون علیرضا رضایی منش، ساسان روزبهانی، مسعود مصطفی جوکار، جلال لطیفی و داوران مطرح کشوری در سطح ملی و بین المللی به جامعه ورزش کشتی کشور معرفی کرد.
رضایی افزود: پیشکسوت کشتی ملایر پدر «بیژن روزبهانی» قهرمان کشور در رشته کشتی و داور بین المللی، «ساسان روزبهانی» قهرمان چهار دوره کشتی المپیک و جهان، «شبیر روزبهانی» مربی کاراته، رئیس هیات شنا، نجات غریق و شنا درجه یک کشور و «شهاب روزبهانی» مربی و داور ممتاز کشتی و نجات غریق درجه یک و «حمیدرضا روزبهانی» قهرمان کشتی نونهالان کشور و نجات غریق درجه یک است.
وی اظهار داشت: مراسم وداع با پدر ورزش کشتی ملایر ظهر سه شنبه 24 مهرماه در محل خانه کشتی شهید رضی این شهرستان در ورزشگاه تختی برگزار می شود.
رضایی گفت: با پیگیری های مجدانه اداره ورزش و جوانان ملایر مجوز دفن مرحوم «حاج علی روزبهانی» در قطعه نام آوران آرامستان بهشت هاجر ملایر از شورای اسلامی شهر گرفته شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر ضمن تسلیت درگذشت پیشکسوت و پدر کشتی ملایر به جامعه ورزش این شهرستان بیان کرد: پیکر این مرحوم با حضور مسئولان و جامعه ورزش این شهرستان تشییع و آیین یادبود وی نیز سه شنبه بعدازظهر از ساعت 15 تا 16:30 در حسینیه سیدالشهداء(ع) ملایر برگزار می شود.
2087/7528
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.