به گزارش ایرنا از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز تیم های پاس همدان و خیبر خرم آباد از هفته ششم رقابت های گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مصاف یکدیگر می روند.
پاسی ها هم اکنون از چهار بازی سه امتیازی، سه امتیازی هستند و در رده یازدهم قرار دارند و خیبر خرم آباد نیز با چهار بازی و چهار امتیاز در رده دهم همسایه نماینده همدان است.
قعرنشینی 2 تیم در انتهای جدول باعث شده تا در بازی امروز به دنبال سه امتیاز باشند.

** پاس در حسرت برد
شاگردان احمد جمشیدیان سرمربی تیم پاس از چهار بازی انجام داده صاحب سه تساوی و یک شکست شده اند.
این تیم از سه بازی خانگی سه تساوی و در یک بازی خارج از خانه نیز متحمل شکست شده است و نبود پیروزی در کارنامه مسابقاتش باعث قعرنشینی این تیم شده و شرایط را برای سبزپوشان سخت کرده است.
پاسی ها هر اندازه که در حمله به مراتب خوب بوده اند اما در دفاع با ضعف روبه رو هستند که البته جمشیدیان سرمربی این تیم معتقد است نبود آمادگی مناسب بدنی شاگردانش و فرصت نداشتن در انجام برنامه های بدنسازی در عملکرد آنها تاثیر مستقیم داشته است.
عدم پیروزی در دیدارهای گذشته یکی از اصلی ترین دلایل قعرنشینی پاس در گروه ب رقابت های لیگ 2 محسوب می شود.
جمشیدیان سرمربی پاس معتقد است که با کسب یک پیروزی شرایط تیمش متحول خواهد شد و می تواند در مسیر موفقیت و صعود قرار بگیرد.
وی مصمم است در چهارمین بازی خانگی تیمش بتواند به نخستین برد در این مسابقات دست یابد.

** ورزشگاه شانس دار!
ورزشگاه شهید حاجی بابایی همواره برای تیم پاس شانس داشته است.
پاس بعد از انتقال به همدان، اردوی آماده سازی پیش از فصل خود در لیگ برتر هفتم را در زمین چمنی برگزار کرد که بعدها ورزشگاه شهید حاجی بابایی در آن بنا شد.
در واقع شروع پاس از زمین این ورزشگاه بود و در سال های گذشته نیز همواره رقابت های رسمی سبزپوشان در این ورزشگاه با شانس برد همراه شده است.
حالا با تصمیم مسئولان پاس بار دیگر بازی های رسمی خود را در ورزشگاه شهید حاجی بابایی برگزار می کند.
پاسی ها امیدوار هستند بازی در این ورزشگاه به طلسم ناکامی های آنها پایان دهد و بتوانند برد شیرین را در بازی امروز به دست آورند.
از سوی دیگر حضور تماشاگران در این مسابقه نیز بسیار حایز اهمیت است و به برتری پاس در این بازی خانگی کمک شایانی خواهد کرد.

* 2 پله صعود در انتظار پاس
نماینده فوتبال همدان در صورت برتری مقابل خیبر خرم آباد در بازی امروز 2 پله در جدول رده بندی لیگ 2 صعود خواهد داشت.
مهمتر اینکه پاسی ها اگر بتوانند در این مسابقه به پیروزی برسند فاصله خود را با صدر جدول نیز کاهش خواهند داد.
بنابراین برتری در بازی امروز برای هر 2 تیم حایز اهمیت است چرا که خیبر خرم آباد نیز در صورت پیروزی در این بازی 7 امتیازی می شود و فاصله خود را با صدرنشین جدول تا حد بسیاری کاهش می دهد.
از سوی دیگر این پیروزی باعث می شود تا شاگردان جمشیدیان برای سایر بازی ها انگیزه مضاعف پیدا کنند و با شرایط روحی روانی بهتری بازی ها را ادامه دهند.

* چالش خیبر در دفاع و حمله
تیم خیبر خرم آباد اگرچه در خط حمله از بازیکنان باتجربه سود می برد اما خط دفاعی این تیم متزلزل نشان داده است.
آنها در چهار بازی انجام داده چهار گل دریافت کرده اند و همین مساله منجر به کسب 2 شکست شده است.
اما نکته جالب توجه اینکه تیم خیبر با وجود برخورداری از بازیکنان صاحب نام لیگ دویی در خط حمله، تاکنون تنها موفق به زدن یک گل شده است.
البته آنها در بازی هفته قبل مقابل استقلال رامشیر یکی از بالانشین های گروه ب لیگ 2 به برد ارزشمند دست یافتند تا شروع امیدوارکننده را برای خود رقم بزنند.
با این حال تیم پاس امیدوار است با برخورداری از مهاجمان با تجربه خود بتواند از اشتباهات خط دفاعی خیبر برای کسب پیروزی به خوبی استفاده کند.

* تیمی بدون مدیرعامل
پاس در هفته های اخیر با حاشیه های خارج از زمین بازی مواجه بوده و گویا حاشیه ها از این تیم جدا ناشدنی است.
هفته ها از شروع رقابت های لیگ 2 سپری شده و پاس همچنان بدون مدیرعامل اداره می شود.
نبود مدیرعامل مشکلات عدیده را برای این تیم به وجود آورده و هنوز نتوانسته به لحاظ مالی تامین شود.
این تیم حتی در تامین آب معدنی و تغذیه روزانه نیز با مشکل مواجه است و بار مسئولیت هم اکنون بر دوش احمد جمشیدیان سرمربی این تیم است.
جمشیدیان و کادر فنی پاس در این مدت نه تنها ریالی از قرارداد مالی خود را دریافت نکرده اند بلکه سرمربی سبزپوشان برای اداره تیمش از جیب شخصی نیز هزینه کرده است.
حالا باید دید تا چه مقدار این وضعیت پایدار خواهد ماند و آیا مسئولان اجرایی همدان نسبت به انتخاب مدیرعامل که یکی از نیازهای اصلی این تیم است، اقدام می کنند؟
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.