مجید فروتن روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شمار پایگاه های خبری استان همدان با این تعداد به 33 پایگاه افزایش یافته است اظهار داشت: در مقابل افزایش کمی پایگاه ها از مقوله کیفیت محتوای این رسانه ها نباید غافل شد.
معاون فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد همدان گفت: پایگاه های خبری باید از تیم حرفه ای و تخصصی بهره مند بوده و توان تحلیل و بررسی موضوع های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را داشته باشند.
فروتن همچنین از صدور مجوز برای 2 نشریه مکتوب در استان همدان خبر داد و افزود: این نشریات هفته نامه و 2 هفته نامه هستند که با این تعداد رسانه های مکتوب همدان به 130 افزایش می یابد.
وی خاطرنشان کرد: رسانه های مکتوب از طریق امکانات رایگان که وزارت فرهنگ و ارشاد فراهم کرده می توانند از پایگاه های خبری بهره مند شده و مطالب خود را در فضای دیجیتال نیز منتشر کنند.
معاون فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد همدان گفت: اقبال عمومی مردم به سمت رسانه های دیجیتال و شیوه های نشر الکترونیکی موجب ازدیاد تقاضا برای پایگاه های خبری شده است.
وی همچنین وضعیت نامطلوب اقتصادی رسانه های مکتوب، افزایش هزینه های تولید و مشکلات تامین مواد اولیه صنعت چاپ را در افزایش متقاضیان پایگاه های خبری بسیار اثر گذار دانست.
115 نشریه و پایگاه اطلاع رسانی دراستان همدان وجود دارد که از این تعداد 64 نشریه مکتوب هستند که سه نشریه روزانه چاپ می شود و مابقی هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه و فصل نامه های تخصصی هستند. 7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.