به گزارش ایرنا، علی اصغر مونسان روز دوشنبه در همایش گردو و مبل و منبت تویسرکان افزود: در شرایطی که آمریکا سعی دارد ایران هراسی را در جهان مطرح کند، برگزاری این اجلاس گامی در جهت معرفه داشته های ایران و ملت ایران به جهانیان است.
وی اضافه کرد: اجلاس آبان ماه یک فرصت بی نظیر برای معرفی کشور در شرایط حاضر است و برای همدان بسیار مهم است تا نام این خطه با یک اسم بین المللی برای جهانیان شناخته شود.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: تلاش می کنیم تا همدان در جایگاه خود قرار بگیرد و از استاندار همدان که با درایت مسیر رشد گردشگری را فراهم و زیرساخت ها را مهیا کرده اند، قدردانی می کنم.
به گزارش ایرنا، سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) مستقر در شهر مادرید اسپانیا، از نمایندگی‌های سازمان ملل در بخش گردشگری است که در رابطه با امور جهانگردی سیاستگذاری می کند و امروزه پیشتازترین و شناخته شده ترین سازمان بین المللی مرتبط با سفر و گردشگری در جهان ارزیابی می شود.
اعضای هیات رئیسه این سازمان بین المللی متشکل از 12 عضو است که در اوایل مردادماه سال گذشته برای نخستین بار شرکت سیاحتی علیصدر همدان به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه این سازمان انتخاب شد.
شرکت سیاحتی علیصدر به عنوان عضو هیات رئیسه و یکی از اعضای این اجلاس، آبان ماه امسال میزبان چهلمین نشست جهانی گردشگری در شهر همدان خواهد بود و تاکنون صدها شرکت سیاحتی گردشگری از نقاط مختلف جهان برای حضور در این اجلاس بین المللی اعلام آمادگی کرده اند.
این خبر در حال تکمیل است ...
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.