سعید پناه آبادی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعضای این تیم در پایان بازی روز جمعه گذشته مقابل اتحاد دیگر تیم همدانی اقدام به ضرب و شتم داور مسابقه کردند که بر اساس مستندات موجود با آنها برخورد انضباطی شد.
وی اضافه کرد: بر این اساس و طبق آیین نامه انضباطی فوتبال محلات که در آن جرائم سنگین برای تیم های خاطی در نظر گرفته شده است، تیم تفریجان با وجود اینکه پیروز این مسابقه بود اما به دلیل رفتار ناشایست و ضرب و شتم داوران بازی، از دور رقابت ها حذف شد.
پناه آبادی با قدردانی از کمیته انضباطی فوتبال محلات در صدور آرای قاطع برای بازیکنان و تیم های متخلف گفت: در مقابل بی انضباطی ها هیچ تعارفی نداریم و سنگین ترین جرائم نیز برای افراد و تیم هایی است که داوران را مضروب می کنند.
وی افزود: داوران فوتبال محلات از جایگاه بسیار ارزنده ای برخوردار هستند و وقت تعطیلات پایان هفته خود را به داوری محلات اختصاص می دهند و نباید این چنین مورد حمله قرار بگیرند.
پناه آبادی یادآور شد: حتی اشتباه داور هم دلیلی بر حمله به سمت او نیست و تیم ها باید قوانین را به دقت رعایت کنند.
جمعه هفته گذشته در جریان دیدار 2 تیم از سری مسابقات لیگ بزرگسالان محلات همدان، داور بازی مورد هجوم برخی افراد قرار می گیرد و دچار جراحت می شود.
این اتفاق در زمین خاکی شهید چیت سازیان (انبار نفت) همدان روی داد و به گفته شاهدان عینی نزدیک به یکصد تن به داخل زمین هجوم بردند.
هم اکنون 50 تیم در لیگ فوتبال بزرگسالان محلات همدان فعالیت دارند و این رشته ورزشی یکی از با سابقه ترین مسابقات ورزشی کشور به شمار می رود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.