بهمن طهماسبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرآورد سرخابی ها همواره شرایط خاص خودش را دارد و جایگاه هیچ یک از 2 تیم در جدول رده بندی لیگ برتر نمی تواند تضمین برد و باخت باشد.
وی اضافه کرد: شاید پرسپولیس از لحاظ جدول رده بندی شرایط بهتری نسبت به استقلال در لیگ برتر داشته باشد اما تضمین پیروزی نیست و به نظر آبی پوشان برنده شهرآورد 88 هستند.
مربی تیم فوتبال پاس همدان خاطرنشان کرد: در مجموع 2 تیم از انگیزه بالایی برخوردار هستند و همین ویژگی به جذابیت بازی می افزاید.
طهماسبی افزود: توجه همگان به این مسابقه نیز باعث حساس شدن بازی شده است و امیدوارم بازی زیبا، تماشاگرپسند و بدون حاشیه را شاهد باشیم.
وی با اشاره به وضعیت تیم استقلال تهران یادآور شد: استقلال پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا حالا تمام تمرکز خود را باید برای کسب نتایج درخشان در لیگ برتر معطوف کند.
مهاجم سابق استقلال تهران خاطرنشان کرد: اکنون انتظار تماشاگران این تیم کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و رسیدن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده است.
وی افزود: تماشاگران استقلال فقط قهرمانی می خواهند و به نظرم با توجه به روند روبه رشد شاگردان شفر در هفته های اخیر، شرایط خوبی برای این تیم مهیا شود.
طهماسبی انتخاب فغانی را برای قضاوت این مسابقه تصمیم منطقی دانست و افزود: فغانی با سابقه قضاوت های درخشان در مسابقات مهم جهانی، شناخت از جو ورزشگاه و بازیکنان 2 تیم را نیز دارد و امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم.
بهمن طهماسبی فصل سال میلادی 2001- 2000 در تیم استقلال تهران عضویت داشت.
دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال تهران روز پنجشنبه هفته جاری و از ساعت 18:30 در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران به قضاوت علیرضا فغانی برگزار می شود.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.