به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد معصومی بیان کرد: در پی رصد اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر فعالیت تعدادی خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در محله های آلوده شهرستان، شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در این راستا چهار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان تویسرکان در یکماه گذشته برگزار شد که نتایج خوبی به همراه داشت.
فرمانده انتظامی تویسرکان اضافه کرد: در این طرح ها، 34 معتاد و هشت قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند و که از آنان 96 کیلو و 884 گرم انواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف کشف شد.
سرهنگ معصومی بیان کرد: در این راستا 6 دستگاه خودرو و 15 دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد و معتادان به مراکز بازپروری تحویل و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.
وی با تاکید بر جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم قدردانی کرد.
وی از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به ماموران مستقر در مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.