به گزارش ایرنا شاگردان احمد جمشیدیان در 2 بازی گذشته خود صاحب یک تساوی و یک شکست شده اند و با یک امتیاز جایگاهی بهتر از دهمی جدول 13 تیمی گروه ب لیگ دسته 2 کسب نکرده اند.
در مقابل تیم استقلال رامشیر با 6 امتیاز صدرنشین گروه ب محسوب می شود و در نخستین سال حضورش در این مسابقات شروع خوبی داشته است.

** مصاف با بهترین تیم لیگ 2
استقلال رامشیر تاکنون بهترین عملکرد را در بین تیم های گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور داشته است.
این تیم آبی پوش در 2 بازی 2 پیروزی پیاپی را کسب کرده و با چهار گل زده نیز بهترین خط حمله را تا به اینجا به خود اختصاص داده است.
از سوی دیگر رامشیری ها گلی را دریافت نکرده اند تا بهترین خط دفاعی را تا پایان هفته دوم رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال کشور تصاحب کنند.
این تیم جنوبی عملکرد درخشانی را در شروع نخستین سال تجربه اش در لیگ دسته 2 داشته است و با این شرایط مطلوب به مصاف پاس می رود.
پاسی ها نیز در تلاش هستند تا از این بازی خانگی سه امتیاز را به دست آوردند.
این تیم با وجود بازی های قابل قبول، به لطف اشتباهات داوری که به تایید کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز رسیده است، نتایج خوبی کسب نکرده و اکنون به دنبال جبران امتیازهای از دست رفته است.
شاگردان جمشیدیان به خوبی می دانند که برای رهایی از شرایط نامطلوب در نتیجه گیری باید در این بازی خانگی پیروز شوند.

** ترکیب هجومی در دستور کار پاسی ها
کادر فنی پاس درصدد هستند تا برای این بازی با ترکیب هجومی به میدان بروند.
علاقه وافر جمشیدیان به بازی هجومی سبب شده تا این تیم در 2 بازی گذشته با وجود نبود پیروزی، موقعیت های پرشماری را خلق کند.
بزرگترین دغدغه جمشیدیان ناهماهنگی و آمادگی نسبی بازیکنان تیمش است که تنها 10 روز مانده به شروع مسابقات لیگ 2 ، به تمرین پرداختند.
سرمربی پاس برای بازی فردا مقابل استقلال رامشیر به دنبال ارایه یک بازی هجومی است و می خواهد هرطور که شده سه امتیاز این بازی را تصاحب کند.
برخورداری از بازیکنان سرعتی در جناحین، قدرت سرزنی مهاجمان و خط میانی مستحکم اسلحه جمشیدیان برای برتری در میدان است.
شاگردان تحت هدایت این مربی بومی فوتبال همدان در یک هفته اخیر نیز تاکتیک های هجومی را تمرین کرده اند و آماده نبرد در بازی فردا هستند.

** اشتباهات داوری بلای جان پاسی ها
سرمربی تیم پاس همدان معتقد است اشتباهات داوری در 2 بازی اخیر این تیم به ضرر شاگردانش بوده و انتظار می رود کمیته داوران با نظارت بهتر و دقت عمل بیشتر نسبت به انتخاب داوران اقدام کند.
احمد جمشیدیان در این باره می گوید: در بازی اول مقابل بعثت در سه صحنه با اشتباه غیرقابل بخشش کادر داوری مواجه شدیم که سه امتیاز شیرین را از ما گرفت فیلم این صحنه ها را به کمیته داوران هم ارسال کردیم و آنها نیز اشتباه داور را تایید کردند اما چه فایده ای دارد وقتی سه امتیاز و سه گل مسلم از دست ما رفت.
وی اضافه کرد: در بازی مقابل شهرداری بندرعباس نیز داور در حالیکه پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود، هفت دقیقه گرفت و در همان دقیقه هفتم هم گل خوردیم.
جمشیدیان خاطرنشان کرد: اشتباه کمک های این مسابقه هم مشهود بود و در مجموع متضرر شدیم و در مجموع حق ما در بندرعباس باخت نبود.

** امیدواری پاسی ها برای حل مشکلات مالی
سرمربی پاس پیرامون نشست شب گذشته خود با اعضای هیات مدیره باشگاه پاس گفت: این نشست برای حل دغدغه های مالی بود و اعضا قول حمایت دادند.
احمد جمشیدیان افزود: قرار است در هفته آتی نیازها و مطالبات تیم برطرف شود تا بدون دغدغه بتوانیم بازی های حساس پیش رو را با موفقیت دنبال کنیم.
وی اضافه کرد: به هر حال یکسری نیازهای ضروری در تیم دیده می شود که نیاز به تامین اعتبار برای حل آن است و هیات مدیره باشگاه قول داد ظرف هفته آتی این مشکلات را برطرف سازد.
آنچه این روزها در باشگاه پاس دیده می شود، حضور نداشتن مدیرعامل این تیم است که گفته می شود قبل از بازی مقابل شهرداری بندرعباس استعفا داده و دیگر بازنگشته است.
حالا احمد جمشیدیان برای ممانعت از ایجاد مشکل در تیمش، در قامت مدیرعامل نیز پیگیر مسایل این تیم است و باید دید آیا مسئولان اجرایی همدان وی را مورد حمایت جدی قرار می دهند.
پاسی ها فردا دوشنبه و از ساعت 15 و 45 دقیقه در ورزشگاه شهدای قدس میزبان استقلال رامشیر صدرنشین لیگ 2 است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.