سرهنگ علی فکری روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سوانح منجر به مرگ موتور سوار و ترک نشین، در پنج ماهه امسال کاهش داشته است.
وی اضافه کرد: پنج ماهه ابتدایی سال گذشته 12 راکب و ترک نشین موتورسیکلت در سوانح درون شهری جان خود را از دست دادند که این آمار امسال به هفت تن کاهش یافت.
رئیس پلیس راهور همدان ادامه داد: رعایت نکردن حق تقدم، ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه، تجاوز از سرعت مطمئنه از عمده علل بروز سوانح برای موتورسواران است.
سرهنگ فکری گفت: با ورود به فصل گرم سال استفاده از موتورسیکلت افزایش می یابد و به تبع آن شاهد روند رو به رشد متوفیان در این حوزه هستیم.
وی ادامه داد: در آغازین روز تابستان 2 سرنشین موتورسیکلت در ورودی شهر اسدآباد به علت خروج از مسیر اصلی و برخورد با پایه تابلو جان خود را از دست دادند.
رئیس پلیس راهور همدان گفت: به منظور فرهنگسازی و اقدامات آموزشی با همکاری نهادهای مسئول بیلیوردهای آموزشی در سطح شهر نصب و کتابچه آموزشی، بروشور، تراکت و پمفلت توزیع شده است.
وی توزیع کلاه ایمنی و برگزاری دوره های آموزشی و همایش موتورسواران قانونمند را از دیگر فعالیت های صورت گرفته برای کاهش سوانح در این بخش برشمرد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.