مهدی رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: موفقیت جوانان نخبه و مستعد ملایری در کسب عنوان نائب قهرمان لیگ وزنه برداری جوانان کشور نشان داد که این شهرستان می تواند در پرورش استعدادها به عنوان نمونه انتخاب شود.
وی اضافه کرد: محمد صالح شیرزادی، علیرضا زندی، محمد یاسر پیریایی و پوریا احمدی در ترکیب تیم وزنه برداری نور همدان با حضور در لیگ جوانان کشور موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی شدند.
رضایی بیان کرد: وزنه برداری سابقه درخشانی در ملایر دارد و از گذشته قهرمانان ارزنده ای را در سطح بین المللی و ملی معرفی کرده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خاطرنشان کرد: بدون تردید سرمایه گذاری روی این رشته ورزشی در ملایر می تواند آینده درخشان را برای وزنه برداری کشور رقم بزند و جوانان و نوجوانان این شهرستان از توان و پتانسیل بسیار بالایی در این رشته ورزشی برخوردارهستند.
وی در ادامه گفت: هم اکنون نخبه های وزنه برداری ملایر همه روزه در باشگاه تختی این شهرستان زیر نظر مربیان باتجربه و موفق محمدرضا شیرزادی و حاج علی اکبری تمرین می کنند و استقبال خوبی را شاهد هستیم.
رضایی افزود: در حال حاضر یکصد وزنه بردار مستعد شناسایی و در حال پرورش هستند و به طور حتم در آینده ای نزدیک شاهد درخشش آنها خواهیم بود.
وی با بیان اینکه ملایر می تواند در رقابت های لیگ برتر وزنه برداری کشور دارای تیم باشد اما نیاز به حمایت بخش خصوصی دارد ابراز امیدواری کرد: حامیان مالی زمینه حضور استعدادهای درخشان این شهرستان ار میادین لیگ را مهیا کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر یادآور شد: دستگاه ورزش این شهرستان در حد توان از رشته های ورزشی حمایت داشته است اما در ورزش حرفه ای طبق قانون نمی توانیم ورود پیدا کنیم.
گفتنی است؛ تیم چهار نفره وزنه برداری شهرستان ملایر با نام تیم وزنه برداری نور همدان در مسابقات لیگ برتر جوانان باشگاههای کشور با نام ( جام شهدای مدافع حرم ) به میزبانی سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی شد.
ملایری ها در کسب این عنوان نقش بسزایی داشتند.
هم اکنون بیش از 9 هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در شهرستان ملایر از توابع استان همدان فعالیت دارند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.